• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 30 دی 1398
کد مطلب : 93246
+
-

عرضه آزادانه میوه‌های لاکچری در فضای مجازی

وفور تولید و عرضه انواع میوه و مرکبات در حالی تکیه‌کلام دست‌اندرکاران تولید و فعالان صنفی عرضه این اقلام است که میزان عرضه برخی انواع میوه‌ لاکچری با قیمت‌های نجومی در فضای مجازی به مشتریان افزایش یافته است. به گزارش همشهری، وزارت جهادکشاورزی در حالی بر ممنوعیت واردات میوه‌هایی جز آناناس، موز، نارگیل و انبه به ازای صادرات سیب درختی تأکید می‌کند که برخی انواع میوه‌ خارجی بدون هیچ نظارت بر قیمت و قرنطینه و خطر آلودگی‌ نباتی به شیوه‌های مسافری، ته‌لنجی و... وارد و آزادانه به مشتریان عرضه می‌شود؛ میوه‌هایی از آسیای جنوبی شرقی یا حتی آمریکای جنوبی، آفریقا و... که با اسامی عجیب و غریب مانند دراگون فروت، پاپایا تایلندی، پاملو، گواوا، استارفروت، دوریان، کیوانو، تاماریلو، رزاپل به‌صورت عددی یا بسته‌بندی‌های 100و 200گرمی و... فروخته می‌شود. این میوه‌ها که در فروشگاه‌های اینترنتی از ۳۸ تا ۷۹۰ هزار تومان قیمت خورده‌اند، مشتریان خاص خود را دارد. علاوه بر مشتریان ثابت برخی افراد نیز برای چشیدن طعم یا تبلیغاتی که در مورد خواص این اقلام منتشر می‌شود برای یک یا چندبار سفارش خرید این میوه‌ها را به فروشندگان داده و با این شرایط کاروبار واردکنندگان و فروشندگان میوه‌های مذکور سکه است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید