• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
دو شنبه 30 دی 1398
کد مطلب : 93243
+
-

بورس طلا و جواهر کریم‌خان

   اگر برای مراسم ازدواج خود یا فرزندانتان خواستار خرید طلا و جواهر هستید یا قصد خرید و فروش و تبدیل طلای دست دوم، تعمیرات آن یا خرید و فروش سکه و پلاک را دارید، بورس طلا و جواهر خیابان کریم‌خان زند یکی از راسته بازارهای انجام این کارهاست.
   راسته بازار طلا و جواهرات خیابان کریم‌خان زند با نزدیک به 300 واحد صنفی فعال از نظر قدمت و وسعت یکی از مراکز معتبر در زمینه خرید و فروش و ساخت طلا و جواهرات، مخرج‌کاری و خرید و فروش سکه بین راسته‌بازارهای ایران است.
   پاساژ نگین با قدمت بالاو بیش از 100گالری طلا و جواهر، قلب راسته بازار طلای کریم‌خان است اما علاوه بر این پاساژ بسیاری از فعالان این صنف و گالری‌داران در خارج از این پاساژ فعالیت می‌کنند که بهتر است برای خرید و فروش و تعمیرات طلا و جواهر به این گالری‌ها نیز سری بزنید.
    به جرأت می‌توان گفت تنوع طلا و جواهر و کیفیت خوب ساخت و مخرج‌کاری این اقلام ازجمله نقاط مثبت بورس طلا و جواهر کریم‌خان در مقایسه با بسیاری از راسته‌ بازارهای مرتبط با این صنف است اما از نظر قیمت همانند سایر راسته‌بازارها باید هنگام خرید و فروش دقت لازم را داشته باشید و عجله نکنید.
   بیشتر طلافروشی‌های این راسته بازار در محدوده خیابان ویلا واقع شده و متمرکز بودن گالری‌های خرید و فروش طلا و جواهر در راسته بازار مذکور ازجمله نقاط مثبت دیگر آن محسوب می‌شود که موجب صرفه‌جویی در وقت می‌شود و قدرت انتخاب بیشتری را به مشتریان می‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید