• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 20 اسفند 1396
کد مطلب : 9302
+
-

تغییر استراتژیک برانکو

تیم پرسپولیس با اتفاقاتی که مدیریت قبلی و به ویژه مهدی طارمی برای این باشگاه رقم زدند با حکم فیفا از 2‌پنجره نقل‌و‌انتقالاتی محروم شد تا در نهایت در نیم‌فصل امسال نتواند هیچ بازیکنی را جذب کند و با همین بازیکنان به‌کار خود ادامه دهد. از باشگاه پرسپولیس حالا خبر می‌رسد که پیش از سفر سرخپوشان به امارات برای دیدار برابر الوصل، برانکو در جلسه‌ای با گرشاسبی اعلام کرده است که می‌خواهد به باشگاه لیست بدهد تا بازیکنان جدید را پرسپولیس به خدمت بگیرد.
   ثبت نه، فقط عقد قرارداد
سرمربی کروات سرخپوشان در شرایطی تصمیم به جذب چند بازیکن جدید گرفته که از نقل‌و‌انتقالات ابتدای فصل آینده محروم است. اما نکته اینجاست که باشگاه پرسپولیس تنها از ثبت قرارداد بازیکن و بازی کردن بازیکن محروم است و می‌تواند با بازیکن مد نظر سرمربی تیم قرارداد امضا کند و از این بازیکن یک ‌نیم فصل استفاده نکند.
   پرسپولیس در مسیر بارسا و آرداتوران
فصل گذشته تیم استقلال توافق‌نامه‌ای را با جپاروف امضا و بعد او را راهی سپاهان کرد تا بعد از یک نیم‌فصل دوباره به استقلال باز‌گردد. این اتفاقی نیست که تنها برای استقلال رخ داده باشد و پیش از این هم باشگاه‌های بزرگ دنیا مانند بارسلونا هم این کار را انجام داده بودند. بارسلونا زمانی که از نقل‌و‌انتقالات محروم بود با توران قرارداد امضا کرد و این بازیکن نزدیک به 6‌ماه بازی نکرد تا با پایان یافتن محرومیت نقل‌و‌انتقالات بارسلونا این بازیکن بتواند برای تیمش بازی کند و حالا پرسپولیس هم می‌خواهد این کار را انجام دهد.
   برانکو به دنبال کیست؟
از ابتدای سال آینده امید عالیشاه تنها بازیکنی خواهد بود که به پرسپولیس خواهد پیوست و می‌تواند سرخپوشان را همراهی کند. عالیشاه در 2‌فصل گذشته به خاطر سربازی در پرسپولیس نبود و حالا می‌تواند دوباره بازگردد. به‌جز عالیشاه اما حالا برانکو به دنبال بازیکنی در خط‌حمله خواهد بود که با توجه به اینکه تنها منشا و علی‌پور را در اختیار دارد، بتواند از این بازیکن استفاده کند البته برانکو باید این مهاجم را 6‌ماه بیرون نگه دارد تا بتواند در پایان نقل‌و‌انتقالات از
 او استفاده کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید