• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 20 اسفند 1396
کد مطلب : 9300
+
-

مظلومی : استقلال فراتر از آسیا بازی می‌کند

پرویز مظلومی، سرمربی‌سابق تیم استقلال تهران با اشاره به دیدار فردای این تیم مقابل العین امارات گفت: « استقلال در بازی رفت هم مقابل العین خوب بازی کرد؛ به‌ویژه در نیمه‌دوم با دوندگی و پرس خوبی که داشتند، توانستند میانه میدان را در دست بگیرند. البته نیمه‌اول زیاد خوب نبودیم اما نیمه‌دوم سطح بالایی از فوتبال ارائه کردیم و حتی فراتر از آسیا بودیم.»
وی ادامه داد : « اگر بازیکنان استقلال همان بازی‌ای که در نیمه‌دوم مقابل العین انجام دادند را در بازی برگشت هم ارائه دهند، بدون شک می‌توانیم برنده بازی شویم. شما دیدید عبدالرحمان توسط بازیکنان استقلال خنثی شده بود یا بازیکن برزیلی که جناح چپ العین بازی می‌کرد، به‌خوبی توسط مدافع راست استقلال مهار شد. این استقلال همان تیم سال قبل است که 6‌گل از العین خورد. شاید به‌خاطر همین موضوع هم بود که در نیمه اول نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند ولی نیمه‌دوم نشان دادند، لیاقت برد را دارند.»این پیشکسوت استقلال تهران با هشدار درباره رفتار تماشاگران در بازی فردا اظهار داشت: «خواهش من از هواداران استقلال و در کل هواداران فوتبال این است که فقط تیم خود را حمایت کنند و به مسایل حاشیه‌ای کاری نداشته باشند. بازی برگشت استقلال مقابل العین یک بازی ملی محسوب می‌شود، ممکن است هواداران پرسپولیس برای حمایت از استقلال به ورزشگاه بروند همان‌طور که تماشاگران استقلال هم باید برای حمایت پرسپولیس در رقابت‌های آسیا به ورزشگاه بروند اما هرکسی که به ورزشگاه می‌رود نباید به تیم حریف توهین کند. درست است که به شب چهارشنبه‌‌سوری هم نزدیک می‌شویم ولی نباید در استادیوم ترقه بزنند.»
مظلومی اضافه کرد: «ما ادعا می‌کنیم استادیوم‌های ما امن است و باید این موضوع را به AFC  ثابت کنیم. متاسفانه برخی از هواداران استقلال و پرسپولیس تحت‌تأثیر یک‌سری مسایل هیجانی نارنجک یا اشیایی به زمین پرتاب می‌کنند که باعث مشکلات برای تیم‌های ما خواهد شد. این موضوعات وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. استقلال یک‌بار از AFC  اخطار گرفته و اگر یک بار دیگر شاهد پرتاب نارنجک باشیم ممکن است با محرومیت 2‌ساله مواجه شویم. امیدوارم هواداران واقعی نگذارند این افراد نارنجک پرتاب کنند . اگر می‌خواهید همچنان در ورزشگاه آزادی میزبان حریفان باشیم، مراقب باشید اگر بردیم خوشحالی کنید و اگر هم باختیم (البته می‌بریم چراکه از حریف سرتر هستیم) بدون هیچ مشکلی ورزشگاه را ترک کنند.»
مظلومی با بیان این مطلب که مادرش سکته کرده و در بیمارستان بستری است، به‌همین دلیل نمی‌تواند به ورزشگاه برود اما قلبش در استادیوم آزادی است، تأکید کرد: « بازیکنان استقلال نباید العین را دست‌کم بگیرند و باید با آرامش بازی کنند. بدانند العین تیم حرفه‌ای است و اگر به این تیم فرصت دهند آنها استفاده خواهند کرد. البته حتما شفر به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای این نکات را به آنها گوشزد می‌کند. من هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم تا هواداران از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند و البته با آرامش بازی را ببینند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید