• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 17 دی 1398
کد مطلب : 92225
+
-

با مردم

با مردم










گره‌گشایی از مشکلات، ادامه راه شهید سلیمانی است
مسئولان با حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی به‌خصوص گرانی قدردان مردمی باشند که قدر مردان بی‌ادعا و آنهایی که مدافع وطن باشند را می‌دانند. یکی از بهترین راه‌ها برای ادامه راه سپهبد شهید قاسم سلیمانی گره‌گشایی از مشکلات کشور است که توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌کند.
یوسف رهبر از تهران

 پارک‌های دوبله پشت تره‌بار تهرانسر
از پلیس راهنمایی رانندگی منطقه21 تقاضا داریم با پارک‌های دوبله پشت تره‌بار تهرانسر که درنزدیکی مرکز پلیس است برخورد جدی کنند تا راه بسته نشود.
حیدری از تهرانسر

 یک حاج قاسم سلیمانی هم برای داخل نیاز داریم
یک حاج قاسم سلیمانی نظیر شهید سلیمانی برای داخل کشور لازم داریم که داعش‌های درونی ازجمله اختلاسگر و متخلف و رشوه‌بگیر و افرادی که قدر جایگاه و اعتماد مردم را نمی‌دانند، سرجایشان بنشاند.
حافظی از تهران 

 نماینده بروجرد در مجلس یک نفر باشد
درحالی‌که برخی شهرهای استان نماینده اختصاصی در مجلس ندارند، بروجرد 2نماینده در مجلس دارد که همواره در طول سالیان گذشته خلاف جهت هم حرکت کرده و هیچ‌گاه همگام و همسو برای توسعه و تقویت شهر گام برنداشته‌اند.
محمد مستعد از بروجرد

  پیاده‌روی خیابان شعرای جنت‌آباد بازگشایی شود
حدود یک دهه است بخشی از پیاده‌روی نبش خیابان شعرا در بلوار سیمون بولیوار در جنت‌آباد به سمت چاردیواری و میدان دانشگاه آزاد، برای ساخت مسجد بسته شده است و تردد عابران به ناچار از خیابان انجام می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم تکلیف این پیاده‌رو را مشخص کنند و از سازندگان بخواهند که پیاده‌روی مقابل مسجد را بازگشایی کنند.
بانوی 65ساله از جنت آباد

بحران آب در کرمان جدی است
کارشناسان جلساتی تشکیل دهند و به مشکلات آب استان رسیدگی کنند تا سرنوشت بم همانند برخی از شهرهای استان نشود. هم‌اکنون مردم شهرهای مختلف استان به‌خاطر مصرف آب ناسالم گرفتار شده‌اند. از مسئولان تقاضا داریم این بحران را حل کنند و با بهره‌برداری از ظرفیت‌های 4رودخانه استان بحث مدیریت آب را پیگیری کنند تا موضوع در خود استان حل شود.
سمیعی از بم

خیابان نهم سعادت آباد نیازمند احداث پارکینگ 
خیابان نهم سعادت آباد واقع در منطقه2 شهرداری تهران دارای یک زمین بایر بسیار بزرگ در انتهای خیابان است که قابلیت احداث پارکینگ را دارد. در این خیابان یک مسجد، رستوران چندستاره، سازمان اداری، ساختمانی عظیم در حال ساخت، مجتمع مسکونی 42واحدی و ساختمانی از مجموعه صدا و سیما واقع شده و به‌گونه‌ای خودروها به‌صورت دوبله پارک می‌شوند که راه برای رفت‌وآمد عادی هم بسته است چه رسد به رانندگی. از مسئولان شهرداری منطقه2 و پلیس راهنمایی رانندگی تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
نوبری از ساکنان سعادت آباد
 

این خبر را به اشتراک بگذارید