• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 17 دی 1398
کد مطلب : 92218
+
-

دختر بازیگر مشهور، طعمه زورگیری از مردان پولدار

اعضای این باند تاکنون به زورگیری از یک جواهرفروش و یک مرد برج‌ساز اعتراف کرده‌اند

داخلی
دختر بازیگر مشهور، طعمه زورگیری از مردان پولدار


اعضای اصلی باند سرقت از مردان پولدار دختر و داماد یک بازیگر معروف بودند. دختر جوان بر سر راه خودروهای مدل بالا قرار می‌گرفت و وقتی قدم به خانه مردان پولدار می‌گذاشت، راه را برای ورود مردان زورگیر هموار می‌کرد.
به‌گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده از چند روز قبل و با شکایت مردی جواهرفروش شروع شد. او که سوار بر بنز گران‌قیمت خود و در مسیر رفتن به خانه در دام این باند گرفتار شده بود در توضیح شکایت خود به پلیس گفت: در حال رانندگی بودم که زنی برایم دست تکان داد. او منتظر تاکسی بود و ظاهرا در آن وقت شب تاکسی گیرش نیامده بود. وقتی توقف کردم، گفت که هر چه درخواست تاکسی اینترنتی هم داده راننده‌ای درخواستش را قبول نکرده است. من هم دلم به حالش سوخت و تصمیم گرفتم او را به خانه‌اش برسانم؛ چون تقریبا مسیرش با من یکی بود.
وی ادامه داد: زن جوان سوار ماشینم شد و در بین راه سر صحبت را با من باز کرد. وقتی شنید طلافروش هستم، گفت به‌تازگی تصمیم گرفته گالری طلا تاسیس کند. به این بهانه که می‌خواهد طلاهایم را ببیند از من خواست او را به خانه‌ام ببرم. من هم بی‌خبر از همه جا وی را به خانه‌ام دعوت کردم اما خبر نداشتم که او برایم دام پهن کرده است.
مرد جواهرفروش در ادامه گفت: زن جوان وارد خانه‌ام شد و طلاها را به او نشان دادم. پس از آن چای دم کردم که زن جوان خودش به آشپزخانه رفت، لیوانی برداشت و برای هر دوی ما چای ریخت. من پس از نوشیدن چای دچار سرگیجه شدم و احساس خواب‌آلودگی داشتم. ناگهان در خانه‌ام باز شد و 2مرد ناشناس به سمتم هجوم آوردند. آنجا بود که متوجه شدم زن جوان نقش بازی کرده تا اعتماد مرا جلب کند. آنها با برنامه‌ریزی قبلی قصد بیهوش کردن مرا داشتند اما من همچنان هوشیار بودم. 2مرد ناشناس دست و پایم را بستند و مرا شکنجه دادند. یکی از آنها مدعی بود که شوهر این زن و دیگری می‌گفت برادر وی است. آنها با گفتن این جمله که چرا ناموسشان را به خانه‌ام آورده‌ام مرا کتک زدند. پس از آنکه از شدت درد و خونریزی بی‌حال شدم از خانه‌ام فرار کردند. به‌سختی توانستم خودم را به گوشی موبایلم برسانم و به بستگانم زنگ بزنم. وقتی آنها رسیدند و دست و پایم را باز کردند، متوجه شدم که زن جوان در زمانی که من زیر دست 2مرد شکنجه می‌شدم، ‌هرچه طلا و سکه در گاوصندوق خانه‌ام بوده را سرقت کرده است. از سوی دیگر در این ماجرا به‌شدت آسیب دیدم و 24ساعت در بیمارستان بستری شدم.

شکایت مشابه
با شکایت این مرد، گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران با دستوربازپرس دادسرای ویژه سرقت مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. اما چند روز بعد دومین شکایت نیز پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت که نشان می‌داد اعضای این گروه به‌صورت سریالی طعمه‌های خود را به دام می‌اندازند. دومین شاکی مردی بود برج‌ساز. او شب حادثه سوار بر خودروی هیوندای خود بود که زن جوان سر راه او قرار گرفت. راننده هیوندا هم خبر از نقشه شوم این زن و همدستانش نداشت و او را سوار بر ماشینش کرد. در بین راه زن جوان سر صحبت را با او باز کرد و وقتی فهمید طعمه‌اش برج‌ساز است به دروغ مدعی شد که خودش هم مهندس و در کار طراحی و دیزاین خانه‌هاست. او با این ادعا اعتماد وی را جلب کرد و به خانه‌اش رفت. تیر او به هدف خورد و پس از چند دقیقه 2مرد (همدستان زن جوان) وارد خانه مرد برج‌ساز شده و پس از شکنجه وی اموالش را سرقت کردند.

دستگیری
دومین شاکی که به پرونده اضافه شد، بررسی‌ها در این پرونده جدی‌تر شد. مأموران در نخستین گام به اقدامات اطلاعاتی پرداختند و موفق شدند با انجام ردیابی‌ها زن جوان را شناسایی و دستگیر کنند. پس از دستگیری متهم مشخص شد که او دختر یکی از بازیگران مشهور تلویزیون و سینماست که با همدستی همسر و دوست همسرش باند سرقت تشکیل داده‌اند. اما چه شد که دختر بازیگر مشهور سر از دنیای تبهکاران در آورد؟
این زن جوان در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کرد و گفت: یک سال پیش در فضای مجازی با مردی آشنا شدم. او وقتی شنید پدرم بازیگر است مدعی شد که خودش عاشق بازیگری بوده اما نتوانسته به آرزویش برسد. مدتی پس از این آشنایی، او به خواستگاری‌ام آمد و با یکدیگر ازدواج کردیم. پدرم مخالف این وصلت بود اما وقتی اصرار مرا دید کوتاه آمد، چون شوهرم بیکار بود و وضع مالی خوبی نداشت. از سوی دیگر پدرم تحقیق کرده و متوجه شده بود شوهرم مرد سابقه‌داری است. او چند سال قبل به جرم سرقت زندانی شده بود و بر سر این مسئله پدرم پافشاری می‌کرد که به  او جواب منفی بدهم اما من عاشق شده بودم و خانواده‌ام را تهدید کردم که اگر کوتاه نیایند با مرد مورد علاقه‌ام فرار می‌کنم. آنها هم به‌خاطر آبرویشان کوتاه آمدند و دیگر حرفی نزدند.
وی ادامه داد: یک سال از ازدواجمان می‌گذشت و در این مدت شوهرم نتوانست کار خوبی پیدا کند. از سوی دیگر برای تامین مخارج زندگی نیاز به پول داشتیم تا اینکه او پیشنهاد سرقت داد. او با همدستی دوستش نقشه کشیدند تا من سر راه مردان پولدار قرار بگیرم و آنها را فریب بدهم. ابتدا قبول نکردم اما اصرارهای شوهرم باعث شد تسلیم شوم، چون نیاز شدیدی به پول داشتیم و باعث سرافکندگی‌ام بود اگر از خانواده‌ام درخواست پول می‌کردم. نقشه‌مان این بود که دوست شوهرم افراد پولدار را شناسایی می‌کرد و من با برنامه‌ریزی قبلی سر راه آنها قرار می‌گرفتم. با چرب‌زبانی اعتمادشان را جلب کرده و هر طور شده پا در خانه‌هایشان می‌گذاشتم. وی گفت: از قبل داروی خواب‌آور تهیه کرده و در چای آنها می‌ریختم تا کمی خواب‌آلود شوند. پس از آن در را به روی شوهرم و دوست او بازمی‌کردم. وقتی آنها سرگرم کتک زدن طعمه بودند، من نیز از فرصت استفاده کرده و دست به سرقت اموال قیمتی می‌زدم.
وی درحالی‌که گریه می‌کرد، ادامه داد: شوهرم و دوستش مرا مجبور به این کار کردند و اطمینان دادند که هرگز دستگیر نمی‌شویم اما بالاخره لو رفتیم و حالا نمی‌دانم چطور در چشمان پدرم و خانواده‌ام نگاه کنم که اینچنین با آبروی آنها بازی کرده‌ام.
با اعترافات دختر بازیگر، داماد وی نیز بازداشت شد اما هنوز متهم سوم فراری است. دختر و داماد آقای بازیگر در بازجویی‌ها به سرقت از 2مرد طلافروش و برج‌ساز اعتراف کرده‌اند و تحقیقات برای شناسایی شاکیان احتمالی دیگر و بازداشت سومین متهم فراری این گروه ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید