• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 16 دی 1398
کد مطلب : 92163
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها







چاره‌جویی برای گرانی‌ها در بوشهر
هر سال به حجم مشکلات و معضلات موجود در بوشهر اضافه می‌شود. قبلا بزرگ‌ترین مشکل در این استان بیکاری بود و این‌که هر خانواده بوشهری حداقل یک عضو بیکار در خانه دارد، اما با گرانی‌هایی که در ماه‌های اخیر رخ داده، افراد شاغل هم انگار بیکارند و درآمدی ندارند، چون درآمدها به‌شدت پایین است و مخارج زندگی بسیار بالا و خیلی از مردم از عهده مخارج زندگی برنمی‌آیند. واقعیت این است که دخل و خرج بوشهری‌ها اصلا با هم نمی‌خواند. مسئولان کشور و استان باید فکری در این زمینه داشته باشند.
صباحی از بوشهر

  وضع جاده ترانزیتی بوئین زهرا
وضعیت جاده ترانزیتی بوئین زهرا به ساوه بسیار خطرناک و حادثه‌ساز است و هر روز شاهد بروز تصادف‌های رانندگی در این مسیر هستیم. مسئولان مربوط به این مشکل رسیدگی کنند.
برخورداری از بوئین زهرا

  توجه بیشتر به بهداشت دانش‌آموزان در مدارس
وضعیت بهداشت دانش آموزان در برخی مدارس اصلا مطلوب نیست. برخی خانواده‌ها به بهداشت فردی دانش‌آموزان توجه کافی ندارند، به همین دلیل شپش مو در مدارس شایع شده است. آموزش و پرورش نظارت‌هایی دارد، اما کافی نیست. این موضوع به‌ویژه در مدارس دخترانه بیشتر مشاهده می‌شود. مدیران مدارس و مسئولان مربوط باید چاره‌ای برای این وضعیت بیندیشند.
یک شهروند از بابلسر

 چرای احشام در خیابان چی‌چست
در شهر ارومیه گاهی در خیابان چی‌چست احشام چرا می‌کنند. مسئولان مربوط هرچه سریع‌تر این مشکل را پیگیری و رفع کنند.
یک شهروند از آذربایجان‌ غربی

  خرید و فروش مواد مخدر در ملأعام
با وجود ساخت کلانتری سپاد، باز هم خرید و فروش مواد مخدر آزادانه در اسماعیل‌آباد مشهد انجام می‌شود. از نیروی انتظامی تقاضای رسیدگی داریم.
جاوید از خراسان ‌رضوی

  کوچه‌های بی‌آسفالت
خیلی از کوچه‌های خرمشهر به دلیل نبود آسفالت و وجود چاله‌های زیاد مشکلات متعددی برای شهروندان و خودروهای آن‌ها ایجاد می‌کنند. در زمستان این مشکلات با بارش باران و برف بیشتر خود را نمایان می‌کند.
یک شهروند از خوزستان

  فاضلاب خانگی
لطفا از ریختن فاضلاب خانگی به‌ویژه فاضلاب آشپزخانه‌ها به کانال‌ها و نهرهای انجیراب گزارش تهیه کنید.
یک شهروند از گلستان 
 
  افزایش سگ‌های بی‌صاحب
تعداد سگ‌های بی‌صاحب در آستانه اشرفیه، روز‌به‌روز بیشتر از گذشته می‌شود. هیچ مسئولی پیگیر این قضیه نیست و شهرداری با بخش خصوصی هم در این زمینه وارد مذاکره نشده است. کسی نمی‌خواهد این حیوانات را ساماندهی کند.
الهی از گیلان 

این خبر را به اشتراک بگذارید