• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 15 دی 1398
کد مطلب : 92017
+
-

با مردم

با مردم









 انتقام زیرکانه از تروریست‌های آمریکایی‌ بگیرند
از مسئولان ارشد کشور توقع داریم به زیرکانه‌ترین شکل ممکن از تروریست‌های آمریکایی انتقام خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش را بگیرند تا آمریکا یادش بماند و در تاریخش ثبت شود و برای همیشه از خاورمیانه دست بردارد.
صدوقی از راور کرمان
 
 خرابی جایگاه سوخت سی‌ان‌جی فرودگاه امام
از حدود 2‌ماه‌ونیم قبل جایگاه سوخت سی.ان.جی فرودگاه امام تعطیل شده است و کارکنانش عنوان می‌کنند که خرابی دستگاه‌ها علت این تعطیلی است. آیا امتیازداران جایگاه‌های سوخت حق دارند هر زمان به هر دلیلی جایگاه را تعطیل کنند و پاسخگو هم نباشند. از مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تقاضای رسیدگی عاجل داریم که این مسیر برای رانندگان تاکسی و سایر خودروها مشکلات بسیاری ایجاد کرده است.
احمدی از تهران

بی‌توجهی به پیرزن مصدوم در مقابل بانک
چندی قبل کنار داروخانه 13آبان پیرزنی از عابربانک 20هزار تومان پول برداشت تا کرایه تاکسی بدهد. موتورسواری با مشت به‌صورتش کوبید و پول را از دستش قاپید و رفت. پیرزن با بینی خون‌آلود که خونش بند نمی‌آمد برای آمپول‌های شکسته‌ای که در کیسه پلاستیکی داشت به وسعت صورت اشک می‌ریخت، آن وقت رئیس شعبه بانک نزدیک آن مکان آمده بود و می‌گفت: ببریدش آن‌طرفتر جلوی بانک خونی نشود. واقعا به کجا رسیده‌ایم.
 غلامرضا طریقی از تهران

از کولبر بوکسور غافل نشویم
این روزها خبرهای زیادی از پیوستن برخی ورزشکاران ملی به تیم‌های ملی سایر کشورها به گوش می‌رسد. وقت آن است که مسئولان به‌خودشان بیایند و امسال مهدی خسروی عضو تیم ملی بوکس را که در کردستان به کولبری مشغول است، دریابند و اجازه ندهند استعدادهای این کشور به سادگی از دست بروند.
رسولی ابیانه از تهران

متروی هشتگرد در بهشت سکینه ایستگاه داشته باشد
در مسیر گلشهر به هشتگرد می‌توان چندین ایستگاه مترو برای راحتی مردم تعبیه کرد که مهم‌ترین آنها بهشت سکینه به‌عنوان گورستان عمومی استان البرز است که دسترسی به آن با گذشت چندین دهه از افتتاحش همچنان سخت است. اینکه مترو از سر خیابان اصلی بهشت سکینه رد شود و در آنجا توقف نکند واقعا جای سؤال دارد.
علی‌نیا از فردیس کرج

شهر اندیشه بی‌نصیب از متروی شهری
درچند سال اخیر اکثر شهرهای اطراف تهران از قبیل پرند، پردیس، اسلام شهر و هشتگرد صاحب شبکه ریلی شده‌اند یا به‌زودی می‌شوند، اما شهر جدید اندیشه از این نعمت بی‌نصیب مانده است. از مسئولین استدعا می‌شود برای رهایی ساکنان از ترافیک عجیب و وحشتناک صبحگاهی و شامگاهی اندیشه به تهران و بالعکس ترتیبی اتخاذ فرمایند تا این شهر جدید هم به خط ریلی متصل شود.
خزاعی از اندیشه شهریار

کمک معیشت به خیلی‌ها نرسید
رقم کمک معیشت به من که حقوق 2.5میلیون دارم نرسید، اما همکارم که کارمند رسمی با 7میلیون تومان دریافتی است مشمول دریافت کم معیشت هم شده است. قرار نیست در این پرداخت‌ها عدالت رعایت شود؟
پیمانی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید