• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 15 دی 1398
کد مطلب : 92010
+
-

مرگ غم‌انگیز خانواده 4نفره


در حادثه‌ای غم انگیز، قاتل خاموش در بومهن جان زوج جوان و 2 دختر خردسال‌شان را گرفت.
به گزارش همشهری، ساعت 6:10 دیروز به قاضی جنایی تهران خبر رسید که زوجی جوان در یکی از بیمارستان‌های تهران جان‌شان را از دست داده‌اند. با شروع تحقیقات اولیه معلوم شد که این زن و شوهر ساکن بومهن بودند و علت مرگشان گازگرفتگی است.
آنطور که مشخص بود آنها صبح شنبه دچار گازگرفتگی شده و برای درمان به بیمارستانی حوالی تهران‌نو انتقال یافته بودند. این درحالی بود که 2دختر 2و 8ساله این زوج نیز در این حادثه جان‌شان را از دست داده بودند.
قاضی جنایی دستور داد تا اجساد زوج جوان که حدودا 34و 37ساله بودند به پزشکی قانونی منتقل شود.
اما علت گازگرفتگی این خانواده چه بود؟
سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران درخصوص جزئیات این حادثه به همشهری گفت: حادثه در یکی از واحدهای آپارتمانی 6طبقه در بومهن رخ داده بود. قربانیان در یکی از واحدهای این ساختمان زندگی می‌کردند و در برخی از واحدهای دیگر، آشنایان و بستگان آنها بودند.
ظاهرا صبح شنبه، بقیه ساکنان با شنیدن صدای آب از داخل خانه قربانیان برای سرکشی به مقابل آپارتمان آنها رفتند. آنها هرچه در زدند کسی جواب‌شان را نداد. بستگان این خانواده که به‌شدت نگران شده بودند قفل در را شکستند و وارد خانه شدند.
سردار عزیزی ادامه داد: آنها پس از ورود به خانه با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. داخل حمام مادر خانواده به همراه یکی از دخترانش دیده می‌شد که از حال رفته بودند. داخل اتاق هم پدرخانواده به همراه دختر دیگرشان بودند که به‌نظر می‌رسید در خواب دچار گازگرفتگی شده و از حال رفته بودند. ساکنان ساختمان با دیدن این صحنه هولناک به اورژانس زنگ زدند که با حضور اورژانس و انجام معاینات مشخص شد 2 دختر خردسال جان‌شان را از دست داده‌اند. مادر و پدر خانواده اما هنوز زنده بودند که برای درمان به بیمارستانی در تهران منتقل شدند. با این حال تلاش برای نجات آنها فایده‌ای نداشت و این زوج جوان هم جان باختند.
براساس این گزارش، به‌دنبال این حادثه مرگبار، کارشناسان آتش‌نشانی در محل حضور یافتند و به بررسی پرداختند تا علت این حادثه را مشخص کنند. آنها پس از بررسی اعلام کردند که نصب غیراصولی دودکش پکیج، استفاده از بخاری بدون دودکش و نبود منفذ برای ورود هوا به داخل منزل از دلایل گازگرفتگی و مرگ اعضای این خانواده بوده است.
در همین حال یکی از ساکنان ساختمان نیز گفت که پدر این خانواده به تازگی در حال تعمیر پکیج آپارتمان بوده اما نشت منوکسید کربن به داخل خانه جان هر 4‌نفر آنها را گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :