• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 15 دی 1398
کد مطلب : 92011
+
-

مامور قلابی گوشی موبایل سرقت می‌کرد

کوتاه از حادثه
مامور قلابی گوشی موبایل سرقت می‌کرد


پلیس با انتشار تصویر بدون پوشش مأمور قلابی که گوشی موبایل شهروندان را زورگیری می‌کرد به‌دنبال کشف سایر جرائم احتمالی او است.
تحقیقات برای دستگیری این مأمور قلابی از مدتی قبل به‌دنبال چند مورد سرقت گوشی موبایل شهروندان در فردیس کرج آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که فردی که لباس پلیس به تن و یک کارت شناسایی و بی‌سیم در اختیار داشت سد راه شهروندان شده و به بهانه‌های مختلف گوشی تلفن همراه آنها را می‌گرفت و در ادامه سوار بر موتورسیکلت از آنجا فرار می‌کرد. به‌دنبال این سرقت‌ها تحقیقات پلیسی برای دستگیری او آغاز شد تا اینکه سرانجام مأموران توانستند این مأمور قلابی را دستگیر کنند.
سرهنگ بیژن جنتی، فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس در این‌باره به ایسنا گفت: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت تحت عنوان مأمور پلیس رسیدگی به موضوع در دستور کار کلانتری14 شهرک ناز قرار گرفت. با توجه به حساسیت موضوع، مأموران بلافاصله وارد عمل و با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق به دستگیری متهم شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهم بخشی از اموال مسروقه همراه با لباس پلیس و کارت شناسایی جعلی کشف شد. وی در ادامه گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به 7فقره اخاذی از شهروندان تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی اقرار کرد. همچنین شواهد نشان می‌داد یک مالخر که اموال مسروقه را از متهم می‌خرید نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در ادامه گفت: با توجه به‌احتمال زورگیری متهم از شهروندان دیگر، بازپرس شعبه4 دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم را صادر کرد. به همین دلیل از شهروندانی که از این متهم شکایت دارند دعوت می‌شود برای اعلام شکایت خود به پلیس آگاهی این شهرستان، واقع در خیابان اهری مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید