• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 8 دی 1398
کد مطلب : 91541
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   مشکلات جاده فرخ‌آباد
جاده فرخ‌آباد و زیبادشت بسیار باریک و بدون روشنایی است. دراین منطقه به‌ویژه در روزهای تعطیل تردد خودروها بسیار زیاد است. بنابراین به دلیل حجم زیاد تردد خودروها شاهد افزایش حوادث رانندگی هستیم. از مسئولان تقاضا داریم از این منطقه بازدید کنند و اقدامی مناسب برای تعریض و روشنایی آن انجام دهند.
احمد قیاسوند از البرز

   تاخیر نیروهای اورژانس
هر بار تصادفی رخ می‌دهد، نیروهای اورژانس با تاخیر زیادی به محل حادثه می‌رسند. باید تعداد پایگاه‌های امدادرسان دراستان بیشتر شود تا بتوان برای نجات جان افراد زودتر اقدام کرد.
قربانی از گیلان

   کمبود سطل زباله در شهر
مخازن زباله در نقاط مختلف شهر جوابگوی زباله‌ها نیست و همیشه شاهد تجمع و انبوه زباله در اطراف مخازن زباله هستیم. علاوه بر این زباله کوچه و خیابان را در بر گرفته است. 
وفاپور از کرمانشاه

   سقز هیات حل اختلاف ندارد
گاهی مشاهده می‌شود کارفرما حقوق کارگر را رعایت نمی‌کند و درصورت کوچک‌ترین اعتراضی، به کارگر می‌گوید اگر ناراضی است، کار نکند. سقز هیات حل اختلاف ندارد و باید هر هفته دست به دامن شهر بیجار شویم که چند پرونده در آنجا داوری شود. 
یک شهروند از کردستان

   کمبود امکانات شهری در بروجرد
تقریبا همه مناطق شهر بروجرد کمبودهایی مانند نبود پله برقی، نداشتن پله‌های عابر پیاده، نبود مسیر ویژه ویلچر و کالسکه بچه، نبود پیست دوچرخه‌سواری داخل پارک‌ها و مشکلات دیگری دارند که زمینه‌ساز ناراحتی مردم می‌شود. 
مصطفوی از لرستان  

   ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در بندرعباس
ایستگاه‌های اتوبوس در بندرعباس تبدیل به مکانی برای معتادان و کارتن‌خواب‌ها شده است. مسئولان مربوط هرچه سریع‌تر به این مشکل رسیدگی کنند.
شهرام سالاری از هرمزگان 

این خبر را به اشتراک بگذارید