• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 21 آذر 1398
کد مطلب : 90121
+
-

صدور احکام شهرداران مدارس

معاون شهردار: مجمع شهرداران مدارس تهران تشکیل می‌شود

صدور احکام شهرداران مدارس

محمد سرابی _ خبر‌نگار

440شهردار مدرسه احکام خود را در سالن همایش‌های برج میلاد دریافت کردند. در این آیین با حضور الهام فخاری عضو شورای شهر، محمدرضا جوادی‌یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و شینا انصاری مدیرکل محیط‌زیست شهرداری تهران نخستین شهردار مدرسه از بخش آموزش و پرورش استثنایی نیز حکم خود را که با خط بریل نوشته شده بود، دریافت کرد. رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر در این مراسم اظهار کرد: به همه شهرداران مدرسه تبریک می‌گویم و افتخار می‌کنم همشهری و همکار شما هستیم. بعضی از شما شهرداران مدارس بر همکاری با لایه‌های دیگر جامعه تأکید کردید و اهداف خوب و خودباوری دارید که این موضوع برای مدیریت شهری نشانه‌های امیدبخش است. ما در مدیریت شهری تهران باید شنونده‌های خوبی برای تحرک شما باشیم.الهام فخاری ادامه داد: شما آینده تهران هستید و این برای ما امیدبخش است که از سختی‌های پیش رو کنار نکشیم؛ شهر با شما جوانان زنده است. شما از امروز نقش دیگری دارید و در معرض آزمون و خطا قرار دارید که مدیریت را تجربه خواهید کرد و من مطمئن هستم که موفق هستید. او گفت: شهرداران مدرسه زبان گویای شهر هستند و امیدوارم آزادی و استقلال‌طلبی شما برای همه ما درس خوبی باشد و به ما کمک کند برای ساختن فردای بهتر شهر تهران تلاش کنیم.

آغاز کار مجمع شهرداران مدارس
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران از طرحی با عنوان «مجمع شهرداران مدارس تهران» خبر داد و خطاب به شهرداران دوره بیست و یکم اظهار کرد: شهرداران برتر حکم مشاور جوان در شهرداری خواهند داشت و برای ساختن آینده تهران همکاری می‌کنند. ریحانه سلیمی، شهردار منتخب سال گذشته مدارس نیز به دبیری این مجمع منصوب می‌شود و از همکاران خود در آموزش و پرورش می‌خواهم از این مجمع حمایت‌های لازم را انجام دهند تا بتوانیم شهرداران دهه آینده تهران را در میان این افراد ببینیم.
محمدرضا جوادی‌یگانه گفت: شما مدیران و فعالان آینده شهر تهران خواهید بود، خوشحالم که امروز در میان شما هستم. به‌طور حتم در کنار هم می‌توانیم زیست متفاوتی را برای شهروندان رقم بزنیم. برای تمام شهرداران منتخب حکم شهردار مدرسه و برای یک نفر حکم مشاور شهردار صادر می‌شود تا با امید و تلاش به داشتن شهری بهتر کمک کنند.
او بیان کرد: ‌از تمامی همکاران خودم در شهرداری تهران می‌خواهم که از مجمع شهرداران مدارس تهران حمایت کنند و امیدوارم شهرداران آینده تهران روزی به این موضوع افتخار کنند که در دوران مدرسه شهردار مدرسه خود بودند.
معاون شهردار تأکید کرد: به‌جای تأسف بر گذشته تهران باید بدانیم آینده شهر آمدنی نیست، ساختنی است و باید شهرداران مدارس به ساختن آن کمک کنند. دانش، تجربه و تعهد در کنار یکدیگر می‌تواند فرصتی مغتنم ایجاد کند تا در کنار فضای سیاستگذاری از ظرفیت تجربه ادوار گذشته نیز بهره ببریم و فضای گفت‌وگو را به فضای بهتری بدل کنیم.
در این آیین و با حضور مسئولان آموزش و پرورش تهران، از سایت شهرداران مدارس رونمایی شد تا دانش‌آموزان و شهرداران مدارس ایده‌های خود را در آن بارگذاری کنند؛ مرام‌نامه شهرداران مدارس نیز قرائت شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید