• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 11 آذر 1398
کد مطلب : 89219
+
-

با مردم

با مردم







فروش آرد دولتی به قیمت آزاد
نانوایی محل ما واقع در افسریه، هر هفته صد‌ها کیسه آرد دولتی وارد مغازه می‌کند و درعرض چند روز بیشتر آن را با نیسان خارج کرده و آزاد می‌فروشد. نان ساده هم کمتر می‌پزد و به اسم کنجدی نان‌ها را گران‌تر می‌فروشد و مشتری برای چند تا دانه کنجد 2برابر پول می‌دهد.
ولی‌زاده از افسریه

افزایش قیمت گوشت و میوه در کیانشهر
قیمت گوشت و مرغ در مغازه‌ها ، سوپرمارکت‌ها و قصابی‌ها که در مجتمع‌های تره‌بار نیستند در منطقه15 به‌خصوص در کیانشهر افزایش یافته و چندبار تماس ما با تعزیرات تاکنون بی‌فایده بوده است.
احمدنسب از کیانشهر

نفس کشیدن در کوی بیمه سخت است
ساکنان کوی بیمه، علاوه بر آلودگی هوای شهر که شامل اغلب مناطق است، آلودگی هوای شرکت بافندگی را که در کنار محل‌شان است و از مواد شیمیایی آلاینده استفاده می‌کند، تحمل می‌کنند. واقعا نفس کشیدن در کوی بیمه سخت‌تر از همه‌جاست. تقاضا داریم بر وضعیت آلایندگی کارخانه بافندگی این محدوده نظارت شود یا آن را به خارج از شهر انتقال دهند.
جمعی از ساکنان کوی بیمه

موتورسواران؛ اصلی‌ترین علت آلودگی هوای اصفهان
موتورسواران را شاید بتوان از اصلی‌ترین علت‌های آلودگی هوای کلانشهر اصفهان دانست، زیرا اغلب موتورها قدیمی هستند و سوخت آنها بیشتر تبدیل به دود می‌شود تا مصرف خود موتور، ضمن اینکه شمار موتورسواران در اصفهان خیلی زیاد است. شاید برای موتورها هم بد نباشد طرح زوج و فرد بگذارند.
اطلسی از اصفهان

طرح زوج و فرد موتورسواران هم اجرایی شود
با توجه به تعداد بالای موتورسواران در تهران به‌خصوص در جنوب شهر و فرسودگی اغلب موتورها، طرح زوج و فرد همانند خودروها برای موتورها هم اجرایی شود.
سلیمانی از تهران 

خدمتکار آموزش و پرورش بدون یارانه و کمک معیشت
من خدمتکار شاغل در آموزش و پرورش هستم که نه تاکنون یارانه دریافت کرده‌ام و نه کمک معیشت شامل حالم شده است. مسئولان فکری به حال ما بکنند.
مرحمتی از ملایر

صدا و سیما برای اندک مخاطبانش احترام قائل شود
مگر نه اینکه صدا و سیما از بودجه همه مردم تامین می‌شود و موظف است برای مردم برنامه بسازد؟ جدا از اینکه چه برنامه‌ای می‌سازد باید برای شعور مخاطب ارزش قائل باشد. اینکه وسط فوتبال خارجی برنامه را قطع می‌کنند و اقدام به پخش یک سریال می‌کنند، یعنی کمترین ارزشی برای مخاطب خود قائل نیستند.
احمدیان از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید