• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 16 اسفند 1396
کد مطلب : 8852
+
-

تهران فردا

تهران فردا



در آستانه آخرهفته‌ای گرم قرار داریم. فردا- پنجشنبه- 17اسفند سال1396 خورشید در آسمان تهران بیش از روزهای گذشته خودنمایی می‌کند و دمای هوا به 21درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. فرداشب هم امیدی به سردشدن هوا نیست و بر اساس پیش‌بینی‌ها دما در سردترین لحظه‌ها به 11درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که رسما گرم است. حال‌وهوای تهران در این آخر هفته هیچ شباهتی به یک آخر هفته زمستانی ندارد.



ایده‌های مختلفی برای پرکردن تعطیلات آخر هفته وجود دارد ولی بدون تردید یکی از جذاب‌ترین‌ آنها سرزدن به مراکز هنری‌است؛ مثلا فردا را می‌توانیم روی «رامبراند» حساب کنیم. نمایش یکی از آثار رامبراند ـ نقاش مشهور هلندی در قرن هفدهم میلادی ـ از ۱۴اسفند در موزه‌ ملی ایران آغاز شده است؛ البته این اثر به همراه آثاری دیگر از موزه‌ لوور به ایران منتقل شده‌ که به ‌مدت 4‌ماه در موزه ملی می‌توان از آنها بازدید کرد.



این امکان هم وجود دارد که برای برنامه‌های آخر هفته، مناسبتی رفتار کنیم. پنجشنبه 17اسفند، روز جهانی زنان است و به این بهانه می‌توانیم بخشی از روز را در نمایشگاه «زنان و تولید ملی» سپری کنیم. این نمایشگاه که از 14اسفند شروع شده، تا 25اسفند در بوستان گفت‌وگو برپا خواهد بود. در دوازدهمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی، 33تولید‌کننده پوشاک زنانه، 14تولید‌کننده پوشاک مردانه، 14تولید‌کننده پوشاک کودکان و چندین غرفه در حوزه کفش و زیورآلات، فعال هستند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید