• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 29 آبان 1398
کد مطلب : 88234
+
-

ظروف چینی حاجب‌الدوله


  اگر قصد تشکیل زندگی مشترک، تهیه جهیزیه برای دختران دم بخت یا نوعروسان یا به‌روزرسانی برخی چینی‌آلات، ظروف، لوازم برقی، کریستال و بلورجات موجود در منزل را دارید، بهتر است راهی بورس این اقلام واقع در بازار بزرگ تهران- حاجب‌الدوله شوید.
  در راسته بازار حاجب‌الدوله می‌توانید اینگونه اقلام را به‌صورت کلی و جزئی و با قیمت، کیفیت و تنوع بیشتر خریداری کنید. در واقع خرید از این راسته بازار، امکان تهیه محصولات متناسب با سلیقه شما را نسبت به فروشگاه‌های شیک یا نمایندگی برندها در سطح شهر افزایش می‌دهد.
 گرچه تنوع قیمت و انواع محصولات عرضه‌شده در این راسته بازار ازجمله مزیت‌های خرید است، اما عرضه انواع ظروف چینی، کریستال، لوازم برقی و بلورجات شرکت‌های داخلی به همراه محصولاتی با نام برندهای ترک، فرانسه و حتی چک با قیمت‌های متفاوت، دست مشتریان را برای انتخاب نوع محصول می‌بندد؛ چرا که اثبات ادعای خارجی بودن این محصولات نیازمند تخصص و تبحری است که همه مشتریان ندارند.
  برای اطمینان از قیمت و کیفیت چینی، بلور یا لوازم کادویی که خواستار خرید آن هستید، بهتر است قبل از رفتن به این راسته بازار، از فروشگاه‌های کادویی فروش نزدیک محل سکونت خود در مورد قیمت، کیفیت و نام و نشان تجاری این محصولات پرس‌و‌جو کنید تا در چانه‌زنی با فروشنده‌ها دست بالا را داشته باشید.
  اگر ست ظروف چینی گران‌قیمت شما هنگام استفاده شکسته و به قول معروف دستِ این لوازم ناقص شده است نیز این احتمال وجود دارد که با صبر و حوصله و پرس‌و‌جوی بیشتر و چاشنی کمی شانس، بتوانید برخی انواع ست این ظروف را به‌صورت تک‌فروشی در این راسته بازار تهیه کنید. اما باید مشخصات دقیق ست ظروف چینی خود را به‌خاطر داشته و برای قیمت‌های بالاتر تک‌فروشی اعلام شده توسط فروشندگان، آمادگی لازم را داشته باشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید