• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 12 آبان 1398
کد مطلب : 86772
+
-

آتش زدن زن جوان بعد از شنیدن پاسخ منفی


مرد شیاد وقتی از زن جوان خواستگاری کرد و جواب رد شنید در اقدامی وحشیانه روی او بنزین پاشید و وی را به آتش کشید.
به گزارش همشهری، این حادثه هولناک، عصر روز نهم آبان‌ماه در خیابان باهنر منطقه جنت آباد اتفاق افتاد. ماجرا زمانی به اوج خود رسید که زن و مردی جوان بعد از مشاجره در خیابان با یکدیگر درگیر شدند و ناگهان مرد جوان مقداری بنزین روی زن ریخت و او را به آتش کشید. عابرانی که ناباورانه این صحنه را می‌دیدند تلاش کردند به زنی که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد کمک کنند و لحظاتی بعد با رسیدن امدادگران اورژانس زن جوان که دچار جراحت و سوختگی شده بود به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل و تلاش‌ها برای مداوایش آغاز شد. این حادثه در حالی رخ داد که هیچ‌کس از هویت مرد آتش‌افروز اطلاعی نداشت و معلوم نبود که او با چه انگیزه‌ای دست به این کار زده است.
با اعلام این حادثه به بازپرس کشیک دادسرای ناحیه5 تهران، گروهی از مأموران با حضور در بیمارستان تحقیقات در این‌باره را آغاز کردند. زن جوان که به‌دلیل جراحاتش به‌سختی صحبت می‌کرد، روی تخت بیمارستان جزئیات بیشتری درباره آنچه اتفاق افتاده را بازگو کرد و گفت: مدتی قبل با این مرد آشنا شدم. او از من خواستگاری کرد و پیشنهاد ازدواج داد و من هم به او اعتماد کردم و رابطه ما برای مدتی ادامه داشت تا اینکه فهمیدم او نقشه شومی دارد و قصدش ازدواج نیست. از همان موقع بود که تصمیم گرفتم به رابطه‌ام با او پایان دهم.
قربانی این حادثه ادامه داد: او با زور و تهدید من را مجبور می‌کرد که به رابطه‌ام با او ادامه دهم اما من دیگر زیر بار خواسته‌هایش نمی‌رفتم تا اینکه روز حادثه با یکدیگر درگیر شدیم. او ابتدا شروع به داد و فریاد کرد و در ادامه مقداری بنزین که از قبل آماده کرده بود روی بدنم ریخت و من را آتش زد. با اطلاعاتی که این زن در اختیار پلیس قرار داد، گروهی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران تلاش‌هایشان را برای دستگیری متهم آغاز کردند. آنطور که شواهد نشان می‌داد مخفیگاه این مرد در نزدیکی میدان صادقیه بود. در این شرایط مأموران در عملیاتی غافلگیرکننده او را محاصره کردند و در شرایطی که متهم قصد درگیری با مأموران را داشت در نهایت با شلیک چند تیر هوایی تسلیم شد.
متهم در پلیس امنیت در برابر شاکی قرار گرفت و به ناچار به آتش‌افروزی اعتراف کرد.
سرهنگ علی محمدی، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در این‌باره گفت: هم‌اکنون متهم با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید