• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 12 آبان 1398
کد مطلب : 86776
+
-

با مردم

با مردم







کار محیط‌زیست را به کاردان‌ها بسپارند

کار محیط‌زیست نباید سیاسی شود و باید آن را به کاردان و اهلش سپرد تا هم از طبیعت و منابع طبیعی محافظت شود هم از محیط‌بانان مظلوم. انتقال آب از موضوعاتی است که در مورد آن باید بسیار تامل کرد و جنگل‌های هیرکانی، خشکی دریا، رژیم حقوقی دریای خزر و ده‌ها مسئله دیگر را در نظر گرفت. نمی‌توان پنجره‌ها را به روی همه کارشناسان بست و گفت به هیچ‌کس ارتباطی ندارد.
جواد شبستری از تهران

مسئولان فومن هشدارها را جدی نگرفتند
اگر مسئولان و مردم فومن هشدارهای سازمان هواشناسی را جدی می‌گرفتند این حجم از خسارت و آبگرفتگی پیش نمی‌آمد.
طاهری از فومن

آرامش از مسافران مترو گرفته شده است
قبلا معضل دستفروشی مترو بیشتر در بخش بانوان بود اما اکنون این وضع فاجعه‌بار در بخش عمومی مترو هم کولاک می‌کند و مسافران بخش عمومی اعم از خانم و آقا واقعا آرامش ندارند. متکدیان و کودکان آشفته و بی‌همراه که برای گدایی التماس می‌کنند و از نرده و میله بالا می‌روند را هم به این موضوع بیفزایید.
موسی گودرزی از تهران

از اعتبارات خسارات سیل لرستان خبری نشد
هنوز اعتبار جبران خسارت سیل به زیرساخت‌های کشاورزی استان لرستان اختصاص پیدا نکرده است و معلوم نیست در این فصل کشت کشاورزان چه باید بکنند.
بهاروند از خرم‌آباد

نوزادان بینوا را از متکدیان بگیرند
برخی دستفروشان که تکدی‌گری می‌کنند، از نوزادهایی که در هیاهوی جمعیت مترو و اتوبوس خوابند برای جلب ترحم مسافران بهره می‌گیرند که معلوم نیست چه چیزی به خورد آنها داده‌اند که جیک نمی‌زنند. این موضوع که اخیرا هم زیادشده به‌خصوص برای بانوان بسیار رقت‌انگیز است. از مسئولان مترو و بهزیستی تقاضا داریم با اجرای طرحی مشترک این بچه‌ها را از متکدیان بگیرند و از همان نوزادی رویه دیگری برای ادامه زندگی پیش پای آنها بگذارند.
سلوکی از تهران

حل مشکلات تیم پارس‌جنوبی، خواست بوشهری‌ها
مسئولان استان بوشهر به خواست عمومی مردم استان برای حل مشکلات تیم پارس‌جنوبی توجه و آنها را حل کنند.‌ این تیم دلخوشی مردم استان است.
عالی حسینی از بوشهر

تصویب طرح منطقه 14نیازمند توجه
طرحی عمومی در منطقه 14شهرداری تهران بعد از 40سال معطلی به کمیسیون ماده 5رسید و قرار شد این کمیسیون تصمیمات مقتضی در این خصوص را بگیرد. اما اکنون چند‌ماه است که طرح در کمیسیون خاک می‌خورد!
فلاح از تهران

تأسیس بانک فرهنگیان در حد شعار ماند
قبل از پیروزی انقلاب قرار بود بانک ملت با سرمایه فرهنگیان تشکیل شود و حتی قرار شد سهام بفروشند، ‌بعد از انقلاب هم بانک سرمایه براساس صندوق ذخیره فرهنگیان شکل گرفته، اما خیر این بانک‌ها به فرهنگیان نرسید و فرهنگیان به‌عنوان بیشترین شاغلان دولت از بانکی اختصاصی که حامی آنها باشد، محرومند.
دلسوخته وطن

جاده کرمانشاه- بیستون آسفالت ندارد
جاده کرمانشاه به بیستون و بالعکس با اینکه راه اصلی و راه کربلاست، اما کامل خراب شده و مسئولان فقط لکه‌گیری جزئی می‌کنند و این مسیر پر دست‌انداز مدام باعث تصادف می‌شود.
رضایی از کرمانشاه

احداث پارکینگ در دستور کار سازندگان پارک ملت 2باشد
یکی از خبرهای خوب چند روز اخیر در پایتخت تبدیل پادگان 06 به پارک ملت شماره 2 است که عامل شادی مردم شد. از همین ابتدا از مسئولان تقاضا داریم به فکر پارکینگی با ظرفیت 3 تا 4هزار خودرو برای این پارک بزرگ باشند تا بعدها مشکل به وجود نیاید.
مجید از تهران

سرنگ‌های ایرانی و مشکلات بی‌پایان
سرنگی که در یکی از شرکت‌های تولید تجهیزات پزشکی ارومیه تولید می‌شود پر از مشکل است. اینکه لاستیک دور سرنگ از جا دربیاید یا سوزن سرنگ سوراخ نداشته باشد اشکالی نیست که به تحریم‌ها مرتبط باشد. از ابتدای سال، چهار بار به سرنگ‌های مشکل‌دار برخورده‌ام. اداره تجهیزات پزشکی ارومیه هم پاسخگو نیست و شرکت تولید‌کننده هم اعلام می‌کند که تلفن مسدود است.
خرم از ارومیه

این خبر را به اشتراک بگذارید