• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 12 آبان 1398
کد مطلب : 86774
+
-

کشف جسدی سوخته در حوالی امامزاده داوود


کشف جسد سوخته مرد جوانی در دره‌ای حوالی امامزاده داوود کارآگاهان جنایی را برای کشف این معمای جنایی به تکاپو انداخته است.
به گزارش همشهری، عصر جمعه، 10آبان‌ماه، مرد کوهنوری در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی گفت که جسد سوخته مردی را در دره‌ای حوالی امامزاده داوود کشف کرده است. او نشانی محل کشف جسد را به مأموران داد و دقایقی بعد گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همراه با بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی خود را به محل حادثه رساندند. جسد متعلق به پسر جوانی بود که با 5ضربه چاقو به قتل رسیده و سپس جسدش به آتش کشیده شده بود. همچنین چند کارت عابربانک و کارت شناسایی همراه او بود که نشان می‌داد نامش کامیار - 25ساله- است. مأموران در بررسی جسد متوجه جمله‌ای خالکوبی شده در دست چپ مقتول شدند که نوشته بود: فقط برای تو. مرد کوهنورد که جسد را پیدا کرده بود به مأموران گفت: همراه دوستانم برای کوهنوردی به کوه‌های اطراف امامزاده داوود آمده بودم که ناگهان جسد سوخته‌ای در ته دره توجهم را به‌خود جلب کرد و وقتی پایین رفتم متوجه شدم جسد انسان است و فورا موضوع را به پلیس خبر دادم.
در شرایطی که تحقیقات میدانی ادامه داشت، مأموران در آن حوالی یک خودروی پژو206 که کنار جاده رها شده بود پیدا کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد بنزین خودرو تمام و از صبح در آنجا رها شده است. وقتی مأموران هویت راننده خودرو را کشف کردند با او تماس گرفتند. مرد جوان گفت که برادرش بهنام خودرو را قرض گرفته بود تا به امامزاده داوود برود. این اظهارات نشان می‌داد به‌احتمال زیاد بهنام در این جنایت دست دارد که چند ساعت بعد او در حوالی امامزاده داوود دستگیر شد. براساس این گزارش تنها مظنون پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و بازجویی‌ها از او برای کشف حقیقت ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید