• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 30 مهر 1398
کد مطلب : 86092
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   حضور متکدیان در شهر مهران
در زمان اربعین تعداد متکدیان در مهران زیاد می‌شود. این متکدیان از نقاط مختلف کشور می‌آیند. 
پیرزاده از ایلام

   خودروهای تخلیه چاه در خیابان
اهالی کوچه ۲۰ خیابان بعثت در خیابان سوم خرداد از وجود چند خودرو تخلیه چاه فاضلاب در این خیابان گلایه دارند. بعضی روزها بیش از ۸ خودرو تخلیه چاه در این خیابان پارک می‌کنند. هیچ ارگانی جوابگو نیست. 
یکی از اهالی محل از قم 

   خیابانی فاقد نام
خیابان ویلا در زیباشهر زاهدان فاقد پلاک و نام است و شهروندان برای پیدا کردن این خیابان بدون نام دچار مشکل هستند. 
مهرداد دانشی از سیستان ‌و بلوچستان

   ترافیک در پل تالشان    
راهنمایی و رانندگی رشت برای ترافیک و عبور وسایل نقلیه سبک و سنگین در محدوده پل تالشان رشت فکر جدی بکند. در این منطقه دانشگاه آزاد وجود دارد و تردد سخت و غیرایمن است. 
یک شهروند از گیلان 

   لزوم بازسازی میدان‌های بروجرد
میدان‌های اصلی شهر بروجرد به بازسازی و زیباسازی نیاز دارند. مسئولان شهری وعده‌هایی برای حل این مشکل داده‌اند، اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.
شمس از لرستان

   مرمت آسفالت معابر اصلی
معابر اصلی برخی نقاط شهر از جمله آزادشهر و امامشهر نیازمند مرمت جدی آسفالت است. برخی خیابان‌ها ناهموارند و رانندگان برای فرار از ناهمواری‌ها خودرو را منحرف می‌کنند که حادثه‌ساز خواهد بود. 
اسکندری از یزد

   مشکل حمل و نقل عمومی در شهرک تپه نادری
اتوبوسرانی به مشکل خط واحد مسیر تپه نادری تا میدان امام حسین (ع) رسیدگی کند. این مسیر تاکسی هم ندارد. اهالی شهرک به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان هر روز با مشکل مواجه هستند. اگر کسی بخواهد به مرکز شهر برود یک ساعت و نیم بیشتر وقت می‌گیرد.
طاهری از اردبیل

   وضع بهداشتی نامناسب در توپراق‌قلعه
جلو خانه بهداشت روستای توپراق‌قلعه ارومیه وضع بهداشتی اصلا مناسب نیست. بوی نامطبوع، انباشت زباله و گنداب امان مردم را بریده است. چرا مسئولان رسیدگی نمی‌کنند.
مودت از آذربایجان‌ غربی

    امتناع از فروش لیمو
چرا بعضی از مغازه‌داران در ملایر لیمو را بدون آب‌گیری نمی‌فروشند؟ چه مشکلی وجود دارد که لیمو را می‌شویند و آبش را می‌گیرند و کیلویی 6 هزار تومان می‌فروشند، اما لیموی آب‌نگرفته را که باید ارزان‌تر باشد یا نمی‌فروشند یا کیلویی 8 هزار تومان عرضه می‌کنند؟
یک شهروند از همدان 

   تعویض آب استخرها
آب برخی استخرها در شمال شهر غیاث‌آباد مدت‌ها تعویض نمی‌شود و بوی مواد ضد عفونی به قدری زیاد است که استفاده از آن موجب ناراحتی‌های تنفسی می‌شود.
باقری از قزوین 

   بلاتکلیفی ورزشگاه شهید سبزی‌پرور
مجتمع ورزشی شهید سبزی‌پرور در پشته حسین‌آباد در خرم‌آباد بعد از گذشت چند سال از ساخت هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده است. مگر این پروژه چه میزان اعتبار نیاز دارد که اداره کل ورزش و جوانان لرستان از تکمیل آن عاجز مانده است؟
مسلم فتحی از لرستان

   کیفیت پایین آب در دزفول
شهرستان دزفول در گذشته به دلیل مجاورت با رودخانه دز آب باکیفیت داشت، اما این روزها کیفیت آب آشامیدنی آن کاهش یافته است. رفع این مشکل باید در دستور کار قرار گیرد تا شرایط آب آشامیدنی دزفول وارد فاز بحرانی نشود.
موسوی از خوزستان 

   موقعیت گیوی برای سرمایه‌گذاری
در سفری که به گیوی داشتم ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان برای تبدیل شدن به یکی از شهرهای گردشگری اردبیل دیدم. گیوی بین 2 کوه واقع شده و این ویژگی زیبایی آن را دوچندان کرده است که می‌تواند موقعیت مناسبی برای ایجاد پارک‌های صخره‌ای، زیپ‌لاین، تله‌کابین و ایده‌های گردشگری دیگر باشد. چرا مسئولان از این فرصت استفاده نمی‌کنند؟
دژبان از اردبیل

   خیابان ابوذر بدون جدول
مدت زیادی است شهرداری ارومیه قصد جدول‌کشی برای عبور آب در خیابان ابوذر، کوی 45 را دارد، اما اقدامی در این زمینه نشده است و مردم هر روز بوی بد آب‌های مانده و غیربهداشتی را تحمل می‌کنند.
خداپرست از آذربایجان‌ غربی

   خیابان بهارآزادی
خیابان بهار آزادی واقع در چهارباغ بالا یک‌طرفه است و ساکنان این موضوع را رعایت نمی‌کنند و بیشتر اوقات خلاف می‌آیند که گاهی اوقات موجب تصادف می‌شود. باید تدبیری اندیشیده شود. برای مثال اگر می‌توانند دوربینی نصب و با متخلفان برخورد کنند تا حداقل درگیری و تصادف نشود.
یک شهروند از اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید