• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 28 مهر 1398
کد مطلب : 85818
+
-

سوختن 3کارگر در آتش‌سوزی صافکاری

سوختن 3کارگر در آتش‌سوزی صافکاری


آتش‌سوزی در یک صافکاری در خیابان ری موجب سوختن 3کارگر در میان شعله‌های آتش شد. این حادثه شامگاه چهارشنبه در خیابان ری، بالاتر از میدان قیام اتفاق افتاد و به‌دنبال آن آتش‌نشانان از چند ایستگاه راهی محل حادثه شدند.
به‌گزارش آتش‌نشانی، جواد خوش سیما، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در این‌باره گفت: محل حادثه گاراژی به وسعت 1150مترمربع بود که تعداد زیادی مغازه و کارگاه تعمیرگاه خودرو در آنجا بود که درجریان آتش‌سوزی، یک مغازه صافکاری و نقاشی به مساحت 18متر پس از وقوع انفجاری ناگهانی، آتش گرفته بود. وی ادامه داد: به‌دنبال وقوع این انفجار و آتش‌سوزی، مالک تعمیرگاه که 53سال دارد و کارگر 27ساله‌اش به‌شدت دچار سوختگی و جراحت شده بودند که هر دو توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند. خوش سیما با اشاره به وخیم بودن حال تعمیرکار 53ساله، ادامه داد: دراین حادثه یک کارگر دیگر که مردی 50ساله بود به‌طور سطحی دچار مصدومیت شد و با کمک امدادگران اورژانس در محل حادثه به‌صورت سرپایی مداوا شد. وی درباره ادامه این عملیات گفت: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله همزمان با امدادرسانی به مصدومان و تحویل آنان به عوامل اورژانس، جریان برق و گاز مغازه صافکاری را قطع و شعله‌های آتش را خاموش کردند.
این فرمانده آتش‌نشانی تجمع بخار مایعات قابل اشتعال در داخل مغازه و ایجادجرقه ناگهانی را علت اولیه وقوع این انفجار و آتش‌سوزی اعلام کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید