• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 24 مهر 1398
کد مطلب : 85484
+
-

ساخت تقاطع «کیوان‌فر» اعتبار گرفت

اجرای تقاطع ترافیکی کیوان‌فر و خیابان امام خمینی (ره) با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان به‌زودی کلید خواهد خورد.  به گزارش تسنیم، اسفند سال گذشته رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در هشتادوهشتمین جلسه رسمی و علنی با انتقاد از اجرا نشدن پروژه تقاطع کیوان‌فر و خیابان امام خمینی (ره) بر اجرای آن تأکید کردند.

  رئیس شورای شهر قم در این زمینه اظهار کرد: پس از بلاتکلیف ماندن این طرح و به تأخیر افتادن تصمیم‌گیری نهایی در مورد آن، شهردار قم نامه مفصلی را به مسئولان مربوطه نوشت و اکنون موضوع در حال پیگیری است.  «عبدالله جلالی» با اشاره به این‌که اجرای این تقاطع یک مطالبه مدیریت شهری است و در طرح تفصیلی شهر قم نیز دیده ‌شده است، گفت: شورای اسلامی شهر قم طرح مذکور را تصویب و در بودجه سال 97 شهرداری قم نیز اعتبار آن پیش‌بینی ‌شده است به همین دلیل ما اعتقاد داریم این پروژه باید مسیر خود را طی کند و به لحاظ ضرورتی که برای شهر دارد نباید متوقف شود. 

 حجت‌الاسلام‌ »سیدمحمد آتش‌زر» نیز با انتقاد از موانع ایجادشده برای اجرای این طرح توضیح داد: کارهای مطالعاتی و همچنین تأمین اعتبار این تقاطع غیرهمسطح با مصوبه شورا انجام‌ شده، ولی به‌ واسطه مخالفت اعضای شورای ترافیک اجرای آن به تعویق افتاده است.  وی افزود: طرح ساخت تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی (ره) با 30 متری کیوان‌فر باید در سال جاری آغاز شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید