• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84493
+
-

معرفی مدیر نمونه ترافیکی در اصفهان

برای سومین سال متوالی «محمدرضا برکت»، مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان توسط پلیس راهور استان به عنوان مدیر نمونه ترافیکی اصفهان معرفی شد و در آیین تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان مورد قدردانی قرار گرفت. به گزارش ایرنا، مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و خداقوت به نیروهای خدوم و ایثارگر پلیس گفت: امروز شهرداری اصفهان برای برقراری نظم در شهر و تسهیل عبور و مرور و ترافیک روان در کلان‌شهر اصفهان دوشادوش نیروی انتظامی و پلیس راهور خدمت‌رسانی می‌کند و نقش بسیار تاثیرگذاری در آرامش و امنیت ترافیکی شهر دارد. بدون شک زحمات همکاران ما در مناطق و سازمان‌های مختلف مدیریت شهری برای کنترل ترافیک شهر قابل تقدیر است.

«محمدرضا برکت» فعالیت‌های ترافیکی منطقه 6 شهرداری اصفهان را هم‌سو با سیاست‌های حمل‌و‌نقل و ترافیک پلیس راهور و نیروی انتظامی دانست و گفت: ما در منطقه 6 جهت رفاه شهروندان برای سفرهای درون شهری از ابتدای سال تا به امروز 10 مورد اصلاح هندسی معابر و چهارراه‌ها و تقاطع‌ها را داشته‌ایم که مبلغ 460 میلیون تومان هزینه در بر داشته است. در جهت ایمن‌سازی معابر و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز در سطح منطقه 6، مبلغ 200 میلیون تومان هزینه کرده‌ایم و برای خط‌کشی عابر پیاده نیز در سطح منطقه و مقابل مدارس به مناسبت بازگشایی مدارس در مهرماه، 20 مورد خط‌کشی عابر پیاده و 10 مورد خط‌کشی طولی خیابان‌ها را انجام داده‌ایم که هزینه آن حدود 350 میلیون تومان بوده است.

وی از آزادسازی محله احمدیه و تعریض گذر در بافت فرسوده این محله خبر داد و گفت: امسال در محدوده گلستان شهدا و محله احمدیه اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و املاک واقع شده در محدوده طرح، توسط واحد آزادسازی املاک منطقه آزادسازی شده و شاهد تعریض گذرها و ایجاد پارکینگ‌هایی در منطقه خواهیم بود. همچنین واحد عمران منطقه 6  اقداماتی از جمله روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه به میزان 11هزار و 250 تن و اصلاح و لکه‌گیری اصولی معابر به میزان 1852 تن را که جمعا برای این اقدامات در بخش آسفالت‌‌ریزی مبلغ 2 میلیارد و 812 میلیون تومان هزینه شده، انجام داده که این موارد تاثیرات مثبت بسیاری بر تسهیل ترافیک منطقه خواهد گذاشت.

برکت از اقدامات مختلف فرهنگی و ورزشی در حوزه فرهنگ ترافیک منطقه 6 خبر داد و گفت: ما علاوه بر اقدامات عمرانی و خدماتی، در حوزه توسعه فرهنگ ترافیک نیز گام‌های موثری برداشته‌ایم و با تعامل با دستگاه‌ها و ادارات مختلف در جهت ترویج و توسعه فرهنگ استفاده از دوچرخه در سفرهای کوتاه درونشهری، برای شهروندان برنامه‌های فرهنگی و همایش‌های ورزشی برگزار کرده‌ایم و با ایجاد انگیزه و توزیع جوایز ارزنده از جمله اهدای دوچرخه به شهروندان، نوجوانان و جوانان را به استفاده از دوچرخه ترغیب کرده‌ایم تا در سه حوزه بحرانی ترافیک، کم‌تحرکی و آلودگی هوا گام‌های موثری برداریم.

در این آیین که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد سرهنگ «محمدی» رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه از محمدرضا برکت مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان به عنوان مدیر نمونه ترافیکی تجلیل کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید