• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84488
+
-

توسعه کشت گلخانه‌ای با پرداخت تسهیلات

توسعه کشت گلخانه‌ای با پرداخت تسهیلات

استاندار اصفهان با بیان این‌که دیگر زمان آبیاری غرقابی گذشته است، گفت: شهرستان‌ها در کشت گلخانه‌ای فعال شوند و هر کجایی از استان که برای ایجاد گلخانه نیاز به وام داشتند به آنان وام می‌دهیم. به گزارش ایسنا، «عباس رضایی» در اجلاس شورای اسلامی استان در خمینی‌شهر، با اشاره به تحریم‌ها و مشکلات کشور اظهار کرد: اداره کشور در این شرایط هنر است و دولت پرتوان عمل می‌کند. مسئولان مشکلات معیشتی را می‌دانند. شوراها باید از مشورت‌های فنی و اجتماعی استفاده کنند و از نخبگان شهر دعوت و از ایده‌هایشان در اداره شهر استفاده کنند.

وی ادامه داد: در شورای مشورتی، مسئولان قبلی استان نیز شرکت می‌کنند. طبق قانون عمل کنید و اگر از امکانات بهینه استفاده شود مشکلات زیادی را می‌توان حل کرد. استاندار اصفهان با اشاره به تأثیر هماهنگی سازمان‌ها در پیشرفت شهری، اضافه کرد: بودجه امسال شهرستان خمینی‌شهر ۱۳۹ میلیارد تومان بوده و تاکنون ۵۰ درصد آن محقق شده است. این نتیجه هماهنگی و همدلی مسئولان شهرستان است.

رضایی خطاب به اعضای شورای استان گفت: مدیر آن کسی است که قدرت تحمل رقبا و دیگر مدیران را داشته باشد. نباید انتظار داشته باشیم که همه ما را تأیید کنند، اما مدیر موفق کسی است که دید و نگرشش را باز کند. وی همچنین خطاب به فرمانداران، گفت: در شورای اداری شهرستان به شوراها وقت دهید تا مسائل و مشکلات را در حضور مدیران دستگاه‌ها مطرح کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید