• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84441
+
-

اجرای طرح «جاده سلامت» در شهرکرد

عضو شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل اجرای طرح جاده سلامت در شهرکرد آغاز و فاز نخست آن به پیمانکار واگذار شد. «فرهاد رئیسی دهکردی» در گفت‌وگو با ایرنا تاکید کرد: اجرای طرح جاده سلامت شهرکرد برای نخستین بار در پنجمین دوره فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری مطرح شد.

وی افزود: در نهایت پس از بررسی‌های علمی و کارشناسی، اجرای این طرح با حمایت تمامی اعضای شورای اسلامی و شهردار شهرکرد مورد توافق قرار گرفت. رئیسی دهکردی تصریح کرد: مرحله نخست این طرح به طول یک‌‎هزار و ۵۰۰ متر در ۳ باند، مسیر ماشین‌رو به عرض ۸ متر، پیاده‌راه به عرض ۵ متر و باند دوچرخه‌سواری به عرض ۴ متر از ابتدای خیابان دکتر عبدالله ریاحی (صحیه) تا ابتدای کوی فرهنگیان در دامنه جنوبی کوه تهلیجان اجرا می‌شود.

رئیسی دهکردی تصریح کرد: برای اجرای مرحله نخست طرح جاده سلامت شهرکرد ۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است. وی یادآور شد: در آینده دور تا دور مسیر طرح جاده سلامت شهرکرد آلاچیق، نورپردازی و فضای سبز ایجاد خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: احداث ۲ مسیر پاکوب کوهنوردی به سمت قله کوه تهلیجان جزو برنامه‌های اجرایی برای طرح سلامت در مرکز چهارمحال و بختیاری است. وی گفت: فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری شهری بر روی کوه تهلیجان و حواشی جاده سلامت نیز در دستور کار مدیریت شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

رئیسی دهکردی تاکید کرد: در صورت اجرای این طرح بر اساس مباحث علمی و کارشناسی مورد نظر در طرح توجیهی، این مسیر به جاده‌ای پرتردد، زیبا و توریستی در شهرکرد تبدیل می‌شود. وی افزود: امیدواریم با تامین به‌موقع اعتبارات فاز نخست، طرح جاده سلامت شهرکرد در سال آینده تکمیل و فاز دوم آن تا سالن المپیک آغاز شود. طرح جاده سلامت شهرکرد ابتدای خیابان دکتر عبدالله ریاحی (صحیه) تا ابتدای کوی فرهنگیان در دامنه جنوبی کوه تهلیجان و در نهایت تا سالن المپیک اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری واقع در دانشگاه شهرکرد اجرا خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید