• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84395
+
-

اپراتور پلیس ۱۱۰ لرستان2 نفر را از مرگ حتمی نجات داد

 اپراتور وظیفه‌شناس پلیس ۱۱۰ لرستان با اقدام به‌موقع خود جان ۲ گردشگر را که برای ماهیگیری به رودخانه ویسیان رفته بودند، از مرگ حتمی نجات داد. به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی لرستان در این رابطه گفت: فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و با صدایی مضطرب گفت برای تفریح و ماهیگیری به کنار رودخانه ویسیان رفته‌اند اما بر اثر تغییر شرایط جوی و بالا آمدن سطح آب در رودخانه گرفتار شده‌اند.

سردار «حاجی‌محمد مهدیان‌نسب» افزود: این افراد برای نجات از غرق شدن داخل ماشین پناه گرفته بودند، اما آب ماشین را هم فراگرفته و آنها در آستانه خفگی بودند. وی بیان کرد: کاربر وظیفه‌شناس و هوشیار ۱۱۰ بلافاصله خبر دریافتی را به نیروی انتظامی شهرستان چگنی اعلام کرد و همچنین طی تماس با جمعیت هلال احمر و آتش‌نشانی موضوع را با آنها در میان گذاشت.

سردار مهدیان‌نسب ادامه داد: این مامور پلیس با افراد گرفتار در رودخانه تماس گرفت و آنان را به حفظ خونسردی و آرامش فراخواند و اعزام تیم‌های امدادی را به منطقه به آنها اطلاع داد. این مسئول گفت: در نهایت ۲ مرد گرفتار شده در رودخانه ویسیان توسط نیروهای انتظامی، هلال احمر و آتش‌نشانی نجات یافتند و خودرویشان هم از آب بیرون آورده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :