• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84385
+
-

ایجاد بازار فروش محصول صنایع تبدیلی در اردبیل

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از ایجاد بازار فروش محصول صنایع تبدیلی در استان اردبیل خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «فریبا محمدلو» گفت: زیرساخت‌های بهره‌برداری و ایجاد بازار فروش محصول صنایع تبدیلی در استان اردبیل فراهم شود. وی افزود: جهاد دانشگاهی اردبیل در پیشبرد اهداف مهم استانی از جمله اجرای این طرح با برنامه‌ریزی مناسب عمل می‌کند و به‌یقین اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در استان اردبیل اثربخش خواهد بود.

این مسئول با بیان این‌که پیگیری لازم برای افزایش میزان سهمیه استان اردبیل در این طرح در حال انجام است افزود: به دلیل اهمیت ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار، اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد استان ایفا کند. محمدلو بیان کرد: در انتخاب پیشران‌ها برای رشته‌های شغلی این طرح باید بسیار دقیق عمل و برای افراد موفق در این طرح به منظور ایجاد انگیزه بیشتر تسهیلات مناسبی در نظر گرفته شود.

او با اشاره به این‌که این طرح از مزایا و جامعیت خوبی برخوردار است تصریح کرد: با توجه به این‌که طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار برای اولین بار در استان اردبیل اجرا می‌شود. لذا دست‌یابی به اهداف مهم و ارزشمند آن همکاری و حمایت دستگاه‌های متولی را می‌طلبد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید