• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84382
+
-

مرکز‌ آموزشی‌ گردشگری در اردبیل راه‌اندازی‌ می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل از راه‌اندازی مرکز آموزشی گردشگری با هدف توسعه گردشگری در این استان خبر داد. «اشکان شکاری» گفت: شرکت توسعه گردشگری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی به دعوت استانداری و اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل مسئول ایجاد مرکز آموزش گردشگری در استان اردبیل هستند.

وی از امضای تفاهم‌نامه بین شرکت توسعه گردشگری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در این زمینه خبر داد و گفت: این طرح به‌زودی از سوی نمایندگی شرکت توسعه گردشگری استان به مرحله اجرا درمی‌آید. مرکز آموزش گردشگری به منظور آموزش کارکنان مراکز ارائه خدمات گردشگری و تاسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، رستوران‌ها، آژانس‌های مسافرتی، مجموعه‌های پذیرایی، مجتمع‌های تفریحی- توریستی، رانندگان وسایل ‌نقلیه و کلیه گروه‌های فعال در بخش گردشگری ایجاد می‌شود.

شکاری با اشاره به این‌که این شرکت به نمایندگی از شرکت توسعه گردشگری ایران طرح راه‌اندازی هتل اسکول را پیگیری می‌کند افزود: شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل که اخیرا از سوی شرکت مادر برای پیگیری این طرح انتخاب شده، با توجه به اهمیت آموزش در حوزه گردشگری خود را موظف به پیگیری این طرح به نمایندگی از شرکت توسعه گردشگری ایران می‌داند و در این خصوص مصمم است. 

این مسئول با اعلام آمادگی این شرکت برای توسعه تورهای ورزشی گفت: با راه‌اندازی و برگزاری تورهای ورزشی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و تبدیل استان اردبیل به مقصد شناخته‌شده اردوهای ورزشی می‌توان گام مهمی در توسعه گردشگری استان برداشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید