• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84361
+
-

تشکیل ۱۹۰۰ پرونده تخلف صنفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ۳۵ هزار مورد بازدید از اصناف استان و تشکیل 1۹۰۰ پرونده تخلف طی نیمه نخست امسال  خبر داد.

 به گزارش مهر، «سید حسین حسینی» افزود: نظارت و بازرسی از بازار به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار است و به منظور رعایت حقوق مصرف‌کنندگان نظارت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی گزارش‌ها و شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند و یا به ستاد خبری معاونت نظارت و بازرسی این سازمان و شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند تا در اسرع وقت به گزارش‌های آنها رسیدگی شود. 

حسینی از ۳۴ هزار و ۹۸۱ مورد بازرسی از اصناف استان بوشهر طی 6 ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: در این مورد 1۹۰۰ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵۸ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اضافه کرد: طی این مدت 1545 فقره گشت‌های مشرک بازرسی با حضور دستگاه‌های نظارتی مربوطه صورت گرفته که منجر به تشکیل ۶۷۵ فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی 6 ماه نخست امسال 2۸۱۲ مورد بازرسی به منظور جلوگیری از قاچاق کالا صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: از این تعداد ۷۵ صورت‌جلسه با همکاری ماموران نیروی انتظامی به ارزش تقریبی ۵۹۱ میلیون ریال تکمیل و کالاهای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید