• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
شنبه 20 مهر 1398
کد مطلب : 84370
+
-

توسعه دوره‌های مهارتی در استان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: به منظور توسعه اشتغال، دوره‌های مهارتی در استان بوشهر تقویت می‌شود. 
به گزارش مهر، «عبدالمجید دراهکی» در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر بوشهر اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر به ترویج فرهنگ فراگیری آموزش‌های مهارتی در جامعه کمک کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ادامه داد: برای نهادینه‌سازی فرهنگ فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه به کمک همه ارگان‌ها و به‌ویژه شهرداری و شورای شهر نیاز داریم.

وی با اشاره به شعار این سازمان در خصوص «هر ایرانی، یک مهارت علمی» تصریح کرد: شهرداری بوشهر با ظرفیت‌های بالای مراکز فرهنگی و هنری خود می‌تواند در آموزش‌های شهروندی و توسعه آموزش‌های مهارتی و کنترل معضلات شهری برنامه‌‌ریزی کند و با همکاری ادارات و سازمان‌ها خدمات خوبی به شهروندان ارائه کند.

دراهکی با بیان این‌که آموزش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است اظهار کرد: مهارت در اصل کلید خلاقانه برای ایجاد فرصت است و کشف فرصت، خلق شغل و ثروت را به دنبال دارد.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به همکاری شهرداری و آموزش فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: با هدف توسعه و ارتقای قابلیت‌های شغلی و حرفه‌ای شهروندان، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، حمایت از اشتغال پایدار و آموزش و به‌روزرسانی دانش مهارتی افراد جامعه تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری بوشهر منعقد خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید