• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 84049
+
-

کشته شدن 8 نفر در 3 تصادف رانندگی

فرمانده پلیس راه ایلام گفت: در 3 تصادف رانندگی در جاده‌های استان 8 نفر جان خود را از دست دادند. سرهنگ «رضا همتی‌زاده» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در یکی از این تصادفات، خواب آلودگی راننده هنگام رانندگی در گردنه قلاجه 3 نفر را به کام مرگ کشاند.

وی افزود: در این سانحه، خودرو پراید که در محور ایوان – اسلام‌آباد قصد خروج از استان ایلام را داشت، به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد. وی گفت: در این سانحه 3 نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

همتی‌زاده بیان کرد: این افراد زائرانی از نواحی شمال کشور بودند که از سفر عتبات عالیات به کشور برگشته بودند و به علت خستگی ناشی از این سفر دچار حادثه شدند. رئیس پلیس راه ایلام گفت: همچنین، در ۲ حادثه رانندگی دیگر در محورهای ایلام – صالح‌آباد و چنگوله - مهران 5 نفر جان باختند.

وی به زائران و رانندگان خودروها که به قصد شرکت در راهپیمایی اربعین عازم سفر شده‌اند، توصیه کرد هنگام بازگشت از عراق و ورود به استان‌های مرزی حتما به اندازه کافی استراحت کنند و بعد راهی مقاصد خود شوند تا دچار حوادث رانندگی ناشی از خواب آلودگی و خستگی مسافرت نشوند. همتی‌زاده تاکید کرد: همچنین، رانندگان باید با رعایت قوانین رانندگی از سرعت و سبقت بی‌جا و خروج از خط طولی جاده و مسیر خود اجتناب کنند و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی حوادث جاده‌ای را به حداقل کاهش دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید