• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 84042
+
-

انتقاد دادستانی از بازسازی کُند دیواره‌های ساحلی خرم‌رود

دیوارهای ساحل خرم‌روز که در سیل فروردین‌ماه تخریب شده بود، هنوز بازسازی نشده است. به گزارش ایسنا،معاون دادستان خرم‌آباد بیان کرد: دادستان مردادماه گذشته در خصوص اقداماتی که در مورد وقوع سیل و خرابی‌ها انجام نشده بود، نامه‌ای به شهرداری خرم‌آباد ارسال کرد و تذکراتی داد، اما متاسفانه شاهدیم که دیواره‌های ساحلی رودخانه خرم‌آبادهنوز بازسازی نشده است.

«حسن ابراهیمی» گفت: البته گهگاه در یک نقطه تعمیراتی انجام می‌شود، ولی اگر این‌گونه کُند پیش برود، بازسازی دیواره ساحلی خرم‌رود چندین سال طول خواهد کشید. وی بر لایروبی هرچه سریع‌تر رودخانه خرم‌آباد تاکید کرد و افزود: این مهم باید هرچه زودتر انجام شود.

معاون دادستان خرم‌آباد بیان کرد: با وقوع سیل دوباره مدیریت بحران چه جوابی دارد به مردم بدهد؟ فقط می‌توانیم بگوییم مردم منازل خود را تخلیه کنند. وی ادامه داد: با کاغذبازی و برگزاری جلسه کاری درست نمی‌شود و باید اقدام عملی انجام شود.

ابراهیمی تاکید کرد: اگر لایروبی رودخانه خرم‌آباد انجام نشود، با مشکلات متعددی مواجه خواهیم شد. این در حالی است که با گذشت 6 ماه از وقوع سیل، شهرداری هنوز کار خاصی انجام نداده است. برای دیوار ساحلی کرگانه هم هنوز کاری صورت نگرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید