• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 84002
+
-

نصب المان‌های ویژه اربعین در شهر

معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: با توجه به این‌که همدان یکی از مسیرهای عبوری زائران اربعین است، مدیریت شهری برای این ایام آماده‌سازی فضاهای شهری و اکران طرح‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه‌پوش کردن سطح شهر را با همکاری مناطق چهارگانه انجام خواهد داد. 

به گزارش همشهری، وحید علی‌ضمیر بیان کرد: پاک‌سازی و نظافت مسیرها، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی در پارک‌های بلوار بهشت، راه کربلا، فدک، بوستان نماز، شهروند، گلکاری فصلی، حذف زوائد و امحای دیوار‌نویسی و همچنین رنگ‌آمیزی جداول در طول مسیر تردد زائران در حال انجام است. 

وی ادامه داد: اکران هزار متر‌مربع سازه تبلیغاتی متناسب با ایام محرم روی بیلبوردهای شهر، نصب 20 هزار متر ریسه پرچمی مشکی و همچنین نصب 25 تابلو راهنمای مسیر موکب شهرداری در بلوار شهید سردار همدانی و نصب بنرها با مضامین اربعین و مفاهیم مرتبط نیز از جمله این اقدامات است. 

معاون خدمات شهری شهردار همدان از افزایش 2 برابری نصب المان‌های ویژه اربعین و ایام محرم نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: بیش از 140 قطعه نماد مناسبتی در مسیر زائران از ورودی شهر همدان، میدان سردار همدانی (فرودگاه) تا میدان خیبر (صداوسیما) و در سطح شهر که تعدادی نصب شده و بقیه نیز در دستور کار قرار دارد. 

علی‌ضمیر گفت: همچنین پخش تیزر مناسبتی در تلویزیون‌های شهری و نصب کتل، سازه نورانی یا حسین، المان‌های شمع و المان‌های فلزی علم در بلوار ارتش، تابلوهای یا حسین در بلوار نجفی و بلوار ارتش و.... انجام می‌گیرد. 

وی در پایان یادآور شد: پیاده‌روری اربعین حرکتی مردمی است و مدیریت شهری نیز باید در زمینه فراهم کردن زمینه‌های لازم برای برگزاری این مراسم همکاری و تلاش لازم را داشته باشد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید