• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 83912
+
-

صنایع دستی اردبیل حامی اشتغال‌زایی

با مسئول
صنایع دستی اردبیل حامی اشتغال‌زایی

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اردبیل از توسعه زیرساخت‌های صنایع‌دستی استان برای اجرای تعهد ایجاد۲۰ هزار شغل برای جوانان و رونق تولید خبر داد.به گزارش تسنیم «ملکه گلمغانی‌زاده» گفت: تولیدات کارگاه‌های صنایع‌دستی اردبیل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و با ارزیابی‌هایی که به همت کارشناسان معاونت صنایع‌ دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل به عمل آمده است به کارگاه‌های فعال صنایع‌ دستی در سطح استان اردبیل گواهی کیفیت اعطا خواهد شد.

او با اشاره به شعار رونق تولید و اقتصاد مقاومتی بیان کرد: با توجه به ثبت جهانی ورنی مغان و سطح بالای صنایع ‌دستی استان در کیفیت بافت و ویژگی‌های طراحی ‌اقدامات مناسبی برای معرفی، تبلیغ و ارائه هرچه بهتر این مصنوعات انجام شده است.

این مسئول عنوان کرد: سعی ما ایجاد اشتغال پایدار در حوزه صنایع‌دستی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به این مهم نیز دست پیدا کنیم که اشتغال‌زایی برای جوانان استان را به دنبال دارد. وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید و بحث اشتغال جوانان اظهار کرد: تنوع محصولات صنایع‌ دستی در استان اردبیل ظرفیت بالقوه‌ای است که می‌تواند فرصتی برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید