• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 83910
+
-

تراکتور از هفته هفتم با لباس جدید

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور از رونمایی لباس‌های جدید تیم فوتبال این باشگاه در هفته هفتم لیگ برتر خبر داد. به گزارش ایرنا «غلامرضا صادقیان» گفت: لباس‌های جدید با طرح زیباتر و بدون برچسب اسپانسر خواهد بود و قرار است در هفته هفتم و بازی مقابل نساجی بازیکنان از آن استفاده کنند.وی با تاکید بر این‌که مالک باشگاه تراکتور درصدد ساختارسازی و ساختارمند کردن باشگاه است، هواداران را بهترین و مهم‌ترین سرمایه این باشگاه عنوان کرد و افزود: بر همین اساس تمام برنامه‌ها بر اصل مطالبه هواداران استوار شده است.

عملیات ساخت کمپ تمرینی باشگاه تراکتور با هدف تحول زیرساختی در فوتبال ایران آغاز شده است و هتل و کمپ تمرینی این مجموعه در مراحل پایانی قرار دارد. همچنین باشگاه تراکتور در اقدامی جدید به دنبال احداث چندین زمین چمن با امکانات رفاهی برای برگزاری اردوی تیم‌های داخلی و خارجی است تا از این طریق درآمدزایی نیز داشته باشد. احداث استادیوم اختصاصی نیز مدنظر مسئولان باشگاه تراکتور است. 

صادقیان در این باره هم اظهار کرد: پس از حضور در اردوی ارزروم ترکیه و آشنایی با زیرساخت‌های این کمپ، جلسه‌ای با مالک باشگاه برگزار شد و در برنامه داریم کمپ تمرینی تیم‌های ورزشی را در تبریز ایجاد کنیم. ساخت ورزشگاه اختصاصی نیز در همین راستا پیگیری می‌شود و به هواداران نوید می‌دهم که عملیات عمرانی هتل اختصاصی باشگاه در محل ورزشگاه بنیان دیزیل تکمیل شده است و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی از پیگیری پخش بازی‌های تراکتور در لیگ برتر از طریق شبکه‌های سراسری خبر داد و گفت: این موضوع یکی از خواسته‌های بحق هواداران میلیونی است. همان‌گونه که ۲ تیم تهرانی هواداران پرشمار در کل کشور دارند، چنین شرایطی برای تراکتور نیز وجود دارد و حتی هواداران تیم ما در کشورهای خارجی بسیار فراتر از تصور است. 

همچنین، بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتور، «مازولا» و « ابوالفضل رزاق‌پور» این هفته به تمرینات تراکتور اضافه خواهند شد. مازولا، یکی از بازیکنان خارجی تراکتور به دلیل مصدومیت، با نظر سرمربی تیم در کشور ترکیه تحت درمان قرار گرفته است. با توجه به طولانی بودن روند درمان این بازیکن، شایعاتی مبنی بر خروج نامش از لیست تراکتور به گوش می‌رسید که صادقیان مدیرعامل تراکتور این موضوع را تکذیب کرد.مازولا به همراه رزاق‌پور این هفته به تمرینات تراکتور اضافه می‌شوند تا کارشان را زیر نظر دنیزلی آغاز کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید