• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 15 مهر 1398
کد مطلب : 83470
+
-

اعلام آمادگی ۴۵۰ فعال معدنی برای شرکت در نمایشگاه سنگ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی، ۵۰ فعال معدنی و رایزن بازرگانی خارجی برای شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایرنا «رضا ملکی» افزود: نمایشگاه بین‌المللی صنعت سنگ ایران از ۱۶ تا ۱۹ مهر در محل دائمی نمایشگاه سنگ ایران واقع در نیم‌ور محلات برگزار می‌شود. 

وی اظهار کرد: حضور رایزن‌های بازرگانی و تجار ایرانی از کشورهای آفریقای جنوبی، الجزایر، ترکمنستان، روسیه، افغانستان و ویتنام قطعی شده و اقدامات لازم از سوی سازمان توسعه تجارت ایران برای شرکت در نمایشگاه و آشنایی با توانمندی‌های معدنی در حال انجام است. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات ادامه داد: با برگزاری نشست‌های متعدد، هماهنگی لازم برای حضور مسئولان نمایشگاهی معتبر خارجی از کشورهای هند، ترکیه، ایتالیا، چین و حضور مجلات و روزنامه‌های بین‌المللی انجام شده است.

ملکی بیان کرد: برگزاری دومین میز سنگ کشور با حضور نخبگان معدنی و مدرسان صنایع سنگ با هدف توسعه صادرات در سومین روز برگزاری نمایشگاه و برپایی سمینارهای تخصصی و آموزشی با حضور صاحب‌نظران مطرح از دیگر برنامه‌های دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ است.
این مسئول اضافه کرد: برای معرفی محصولات فراوری شده واحدهای سنگ ایران نمایشگاهی در فضای ۹۰ هزار متر‌ مربع پیش‌بینی شده که بیش از ۲۰ هزار متر‌ مربع آن عرصه مسقف و بقیه روباز است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید