• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 15 مهر 1398
کد مطلب : 83403
+
-

ظرفیت قزوین در حوزه اقتصاد مقاومتی

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری بیان کرد: قزوین در حوزه‌های اقتصادی دارای ظرفیت‌های منحصربه‌فرد بسیاری است و می‌تواند به موتور محرک اقتصاد مقاومتی در کشور بدل شود. 

به گزارش مهر، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری به همراه هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین با حضور در شهرستان تاکستان با آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند. 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در این دیدار با تأکید بر محدود بودن بودجه دولت و تاثیرات تحریم در کاهش درآمدهای نفتی گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری در کشور وجود دارد و بودجه جاری ما کفاف اتمام همه آنها را نمی‌دهد. وی افزود: با این حال تلاش می‌کنیم اعتبارات را در حد مقدور تامین کرده و پروژه‌های استان قزوین را تسریع کنیم. 

آیت‌الله اسلامی، نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه ضمن تأکید بر لزوم تسریع پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان تاکستان توضیح داد: متاسفانه وضعیت ۲ جاده رحیم‌آباد به سه‌راه دانسفهان و جاده شامی‌شاپ تا تاکستان بسیار خطرناک است و باید برای حل این مشکل چاره‌ای اندیشید. 

استاندار قزوین هم در این دیدار با تایید صحبت‌های آیت‌الله اسلامی اظهار کرد: وضعیت راه‌های استان در مقایسه با توسعه افتگی آن در بخش صنعت اصلا مناسب نیست.هدایت‌الهم جمالی‌پور توسعه فیزیکی و امکانات راه‌های اصلی و روستایی استان را از اولویت‌های کاری خود بیان کرد و گفت: در ۲ ماه آینده برای حل مشکل این جاده‌ها اقدام جدی می‌کنیم. 

وی با اشاره به بودجه محدود دولت برای حل این مشکلات یادآور شد: درآمد نفتی دولت در شهریورماه ۷ میلیون دلار بود که سختی‌های جنگ اقتصادی را نشان می‌دهد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید