• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 15 مهر 1398
کد مطلب : 83395
+
-

ساماندهی معابر همدان برای تسهیل عبور زائران

ساماندهی معابر همدان برای تسهیل عبور زائران

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از آمادگی واحد رفع سد معبر برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی خبر داد. 

به گزارش فارس، محمدعلی گلشن با تأکید بر آماده‌باش این مجموعه در مراسم پیاده‌روی اربعین بیان کرد: با توجه به تردد زائران کربلای حسینی از شهر همدان، معابر عمومی بلوار سردار همدانی، آیت‌الله نجفی و بلوار ارتش که در مسیر حرکت زوار قرار دارند توسط واحد رفع سد معبر پاکسازی و ساماندهی شد. 

وی با اشاره به اشغال این معابر عمومی توسط تعدادی از کسبه و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه خطرساز و ایجاد ترافیک، خواستار همکاری و حمایت هرچه بیشتر شهروندان و کسبه با ماموران رفع سد معبر برای تسهیل در تردد زائران مراسم پیاده‌روی اربعین و برقراری نظم و انضباط شهری شد. 

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در پایان با اشاره به استقرار چندین واحد گشت خودرویی و نیروی ثابت به صورت شبانه‌روزی در مسیرهای یادشده برای پیشگیری و برخورد با هرگونه سد معبر توسط دست‌فروشان، بساط‌گستران و مغازه‌داران، از شهروندان درخواست کرد شکایات خود را در این زمینه با شماره‌گیری تلفن 137 به مرکز مدیریت جامع شهری اطلاع‌رسانی کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید