• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83285
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   ترافیک در انصاریه
در تقاطع 45 متری و 30 متری انصاریه، حد فاصل بانک سپه تا فروشگاه میوه که در کنار چراغ قرمز و تقاطع است، هرروز شاهد پارک خودروها هستیم که به ترافیک سنگین در این محدوده می‌انجامد. با توجه به ممنوعیت پارک خودرو در این محدوده، از
مسئولان مربوطه می‌خواهیم این مشکل را رفع کنند.
محمدی از زنجان

   بازسازی غیراصولی دروازه قرآن
دروازه قرآن شیراز پس از بازسازی هویت خود را از دست داده و تبدیل به یک عمارت نوساز شده است.
زارع‌زاده از فارس

   مرمت جاده روستاهای اشکذر
مسیر دسترسی روستاها به اشکذر بسیار نامناسب و فرسوده است و عبور و مرور خودروهای سنگین حامل بارهای معدنی به شدت معابر را تخریب کرده و لازم است مسئولان برای بهسازی این جاده‌ها و جلب رضایت روستاییان، اعتبار ویژه‌ای به شهرستان تخصیص دهند. با توجه به این‌که امسال اعتبار روستاها افزایش یافته است باید بخش قابل توجهی از آن به مرمت راه‌های روستایی به‌ویژه در شهرستان اشکذر اختصاص یابد.
یک شهروند یزد

   زمان‌بندی نامناسب بی‌.آر.تی
اتوبوس‌های بی‌.آر.تی خط میدان قدس- دروازه تهران زمان‌بندی مناسب ندارند. گاهی پیش می‌آید که اتوبوس‌ها پشت یکدیگر می‌آیند و گاهی نیز باید مدت زیادی در ایستگاه بایستیم تا اتوبوس برسد.
الهه کاظمی از اصفهان

   سگ‌های ولگرد در پردیسان
تاکنون چند مورد حمله سگ‌های ولگرد به زنان و کودکان و ترس شهروندان از آنها در بلوار بهشت پردیسان گزارش شده است. نهادهای شهری لطفا برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد اقدام کنند.
یکی از اهالی از قم

   ترافیک تقاطع بزرگراه بسیج- جاده آبی‌‌بیگلو
از راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و شهرداری درخواست می‌کنیم برای حل معضل ترافیک تقاطع بزرگراه بسیج- جاده آبی‌بیگلو تدبیری بیندیشند. اگر این تقاطع با جدول‌های بتونی بزرگ و غیرقابل حرکت بسته شود و ماشین‌ها از دوربرگردان دور بزنند، تا حد زیادی مشکل حل می‌شود.
اصلان‌پور از اردبیل

این خبر را به اشتراک بگذارید