• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83239
+
-

کافه مجلس

  تجمیع اطلاعات اموال انجام نشده است
محمود صادقی، عضو فراکسیون امید راه‌اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان را یادآور شد و گفت: قوه قضاییه مسئول پیگیری این موضوع شده تا در مرحله اول اطلاعات مربوط به اموال و دارایی مسئولان ثبت شود. مرحله نخست شفاف‌سازی اموال و دارایی مسئولان و مقامات کلید خورده اما هنوز تجمیع اطلاعاتی انجام نگرفته است، از این‌رو هم‌اکنون در دسترس عموم قرار ندارد.(خانه ملت)

  پارلمان اصلاحات از خاتمی عبور نمی‌کند
مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی‌ها گفته‌اند که طراحان اولیه پارلمان اصلاحات به‌دنبال عبور از رئیس دولت اصلاحات بوده‌اند، گفت: خیر، صحیح نیست. ما حتی پیشنهاد کرده بودیم که ریاست شورای مرکزی پارلمان اصلاحات را رئیس دولت اصلاحات بر عهده بگیرد.

  پرونده برخی نجومی‌بگیران در دادسرا
عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: پرونده برخی مدیران نجومی‌‌بگیر در دادسرای ویژه کارکنان دولت در حال بررسی است.او در پاسخ به سؤالی درباره بازگشت حقوق‌های نجومی به بیت‌المال گفت: پیگیری شد و بسیاری از حقوق‌های نامتعارف را پس گرفتند اما بسیاری هم اطلاعات ندادند. وی افزود: به هر حال باید اینها از قوه قضاییه پرسیده شود چرا که متولی آنها دیوان محاسبات است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید