• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83054
+
-

پلمب 8 واحد صنفی تهیه و عرضه مواد غذایی در اردبیل

رئیس مرکز بهداشت اردبیل از پلمب 8 واحد صنفی و تشکیل پرونده برای متخلفان خبر داد. «عمران خسروی» به فارس گفت: در روزهای گذشته، طی بازدید از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی، 8 واحد صنفی پلمب و متخلفان پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند، به‌ طوری ‌که طی چندین بار به این واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی تذکراتی مبنی بر رعایت اصول بهداشتی صادر شده بود.

وی افزود: توجه‌ لازم از سوی این واحدها به اخطارها و تذکرات بازرسان بهداشت محیط اردبیل وجود نداشت و از این ‌رو به منظور حفظ سلامت شهروندان، طبق اختیارات قانونی مرکز بهداشت اردبیل، این واحد‌های صنفی پلمب شدند.خسروی بیان کرد: در مساله حفظ سلامتی شهروندان با هیچ یک از واحدهای مواد غذایی متخلف مماشات نخواهیم کرد و به شکل جدی با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: طرح گسترده و شبانه‌روزی نظارت بهداشتی در واحدهای تهیه، توزیع، نگهداری و عرضه مواد غذایی به شکل جدی از سوی کارشناسان مرکز بهداشت اردبیل اجرا می‌شود و مردم برای حفظ سلامت خود در صورت اطلاع از هر گونه تخلفی در واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی سریعا به سامانه سراسری وزارت بهداشت و درمان ۱۹۰ اطلاع‌رسانی کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید