• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83027
+
-

اصلاح 39 نقطه کور و حادثه‌خیز در جاده‌های استان

این سو و آن سو
اصلاح 39 نقطه کور و حادثه‌خیز در جاده‌های استان

از 44 نقطه حادثه‌خیز در استان 9 نقطه که بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده بودند، به صورت کامل اصلاح شدند.  به گزارش باریش‌نیوز، مدیرکل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای آذربایجان ‌‍‌غربی با اعلام این خبر، درباره نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای که به صورت عملی و فنی تعریف شده‌اند، اظهار کرد: 44 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای شناسایی‌شده وجود دارد که 35 نقطه پرحادثه و 9 نقطه پرتصادف است. 

«ارسلان شکری» با اشاره به این‌که از 44 نقطه حادثه‌خیز 22 نقطه مورد هدف قرار گرفته است، ادامه داد: در بازه زمانی 2 ساله 9 مورد به صورت کاملا اساسی اصلاح شده‌اند و دیگر تصادفی در این نقاط صورت نگرفته است. برای 13 قسمت باقیمانده هم یا پیمانکار انتخاب شده یا در حال انتخاب است تا این نقاط نیز اصلاح شوند.  

وی افزود: پیمانکاران تقاطع‌های آرنسا، تمر و آبگرم انتخاب و تقاطع‌ دارلک اصلاح شده است. شکری با اشاره به این‌که در سراسر استان نقاط کور، فاقد دید و دارای شیب تند شناسایی شده‌اند، گفت: 30 نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان ‌غربی شناسایی و با خاک‌ریزی، خاک‌برداری و امکانات امانی حذف شده‌اند. تمام این نقاط با نگاه بدبینانه‌ترین شناسایی شده‌اند، اما شهروندان توجه داشته باشند که بیشتر تصادفات مربوط به رانندگی است، پس با رعایت قوانین از وقوع آنها جلوگیری کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید