• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82846
+
-

با مردم

با مردم








تأمین شیر دانش‌آموزان چه شد

چند سالی است تغذیه دانش‌آموزان حذف شده و حتی شیر به آنها داده نمی‌شود. با توجه به گرانی‌های اخیر و ناتوانی اکثر خانواده‌ها در خرید شیر کافی، از مسئولان تقاضا می‌شود تامین شیرهای دانش‌آموزان در دستور کار باشد.
طاهری از تهران

چقدر تفاوت در احکام قضایی؟
از اینکه برای دختری که روی خودرو کشف حجاب کرده بود حکم جایگزین زندان آن هم متناسب با ‌شأن متهم دادند بسیار سپاسگزاریم و شکی نیست که این رویه مؤثرتر از زندان رفتن است.
اکرمی از تبریز

افزایش قیمت چندبار؟
مگر حقوق کارمندان و کارگران و بازنشستگان از اول سال چندبار اضافه می‌شود که قیمت کالاها چندبار از ابتدای سال افزایش یافته است؟ واقعا چه‌کسی پاسخگوی سفره‌های کوچک مردم است که به‌دنبالش سوءتغذیه خواهد آمد.
صفری از تهران

سردرگمی خریداران خودرو ادامه دارد
14‌ماه قبل برای دریافت خودروی تیبا ثبت نام کردم. اول خرداد امسال وجه پرداختی‌ام به شرکت را تکمیل کردم و قرار بود که 2‌ماه بعد خودرو را تحویل بگیرم، اما تا کنون خبری از تحویل خودرو نشده است، کسی هم پاسخگو نیست.
دهقان از کرج

سطل‌های زباله خیابان زنجان غیب شدند
چند ماهی‌ است که سطل زباله خیابان زنجان جنوبی در محدوده کوچه امیر را برده‌اند و این امر باعث انباشت زباله در حاشیه خیابان شده که هم ظاهر نازیبایی دارد و هم محلی برای تجمع انواع جانوران و حشرات موذی شده است.
مهدوی از خیابان زنجان جنوبی تهران

کارخانه قند بیستون حمایت نمی‌شود
مسئولان استان هیچ‌گونه حمایتی از کارخانه قند بیستون ندارند و تمام چغندر قند استان به شهرهای دیگر می‌رود که همین موضوع باعث نیمه‌تعطیل شدن این کارخانه و بیکاری بسیاری از جوانان شده است.
رضایی از کرمانشاه

معوقات کارگران فضای سبز چه شد؟
از مسئولان سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توقع داریم فکری برای پرداخت معوقات کارگران فضای سبز شهر تهران کنند.
عباسی از کارگران فضای سبز

چرا تسهیلات انتقال دانشجویی خاص است؟
چرا تسهیلات برای انتقال و تغییر رشته دانشجویان فقط برای فرزندان اعضای هیأت علمی رسمی دانشگاه‌ها وجود دارد؟ مگر بقیه کارمندان دولت، مهندسان، پزشکان و مردم و دیگر مشاغل زحمتکش جامعه آدم نیستند؟
مشکینی از اردبیل

راهنمای نمازخانه و سرویس بهداشتی در مترو نیست
ایستگاه‌های مترو به‌خصوص ایستگاه‌هایی که تازه افتتاح شده‌اند، فاقد سرویس بهداشتی و نمازخانه هستند. از مسئولان خواهشمندیم با اطلاع‌رسانی و نصب تابلو، وجود چنین امکاناتی را اعلام کنند و چنانچه ایستگاهی فاقد این امکانات است، درصدد فراهم کردن چنین امکانی باشند.
طاهری از تهران

مشکلات استفاده از مزایای مشتریان خوش‌حساب همراه اول
همراه اول برای مشتریان خوش‌حساب که قبل از ششم هر ‌ماه هزینه موبایل را پرداخت می‌کنند یک روز مکالمه رایگان درنظر می‌گیرد که این جای قدردانی دارد. اما برای استفاده از چنین مزیتی آنقدر اشکال و دردسر وجود دارد که اغلب کاربران از خیر آن می‌گذرند. اعلام یک شماره ساده و شماره‌گیری آن نباید این همه دردسر داشته باشد.
حسینی از بروجرد

زباله‌گردها، سطل‌های زباله را کف خیابان می‌ریزند
از مسئولان تقاضا داریم فکری به حال زباله‌گردهایی کنند که درپی پلاستیک و ظروف آلومینیومی و نوشابه در سطل‌های زباله هستند. این افراد که اخیرا تعدادشان چندین برابر شده سطل‌های بزرگ زباله را واژگون کرده و تمامی زباله‌های آن را در کف خیابان و پیاده‌رو رها می‌کنند تا کالای مورد نظر خود را بیابند.
هاشم‌زاده از تهران

محل استقرار نیروهای راهور از کوی نصر تغییر کند
 اعمال طرح جلوگیری از ورود خودرو‌های باری به محدوده شهر تهران که توسط پلیس راهور در حال اجراست با وجود آنکه طرح بسیار خوبی است، باعث ایجاد ترافیک سنگین در مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم حدفاصل ستاری تا کوی نصر شده است. به‌نظر می‌رسد مسئولان باید محل استقرار نیروی‌های راهور را تغییر دهند.
 چیذری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید