• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82799
+
-

آغاز به کار دومین خط پرواز هوایی ایلام- مشهد

پرواز در مسیر ایلام - مشهد توسط شرکت هواپیمایی زاگرس برقرار شد و اولین گروه از مسافران این شرکت از مقصد مشهد به سمت ایلام‌ پرواز کردند. به گزارش ایرنا، مدیر فرودگاه شهدای ایلام در این زمینه گفت: با آغاز به کار شرکت هواپیمایی زاگرس، تعداد پروازها در مسیر ایلام - مشهد از 3 سورتی در هفته به 5 سورتی افزایش یافت. شرکت زاگرس روزهای دوشنبه و پنجشنبه و شرکت آسمان روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه پروازهای این مسیر را انجام می‌دهند.

«جواد یگانه» در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: ورود این شرکت جدید هواپیمایی به جابجایی مسافران مسیر ایلام - مشهد در تعدیل‌سازی نرخ‌های این مسیر هوایی تاثیرگذار بوده و با توجه به ایجاد فضای رقابتی بین شرکت‌های هواپیمایی مذکور نرخ بلیت‌ها به یک‌سوم قیمت کاهش یافته است.

وی افزود: درصدد افزایش تعداد پروازها در مسیر ایلام - تهران نیز هستیم. ورود شرکت‌های هواپیمایی دیگر به استان برای ایجاد رقابت و تعدیل و کاهش قیمت‌ها از دیگر برنامه‌ها و اهداف فرودگاه شهدای ایلام است. این مسئول گفت: همچنین، از ۱۶ مهر تا 3 آبان پروازهای موقت ایلام - نجف برای جابه‌جایی زائران اربعین از طریق فرودگاه شهدای ایلام انجام می‌شود.

با احتساب این مسیر، ۱۰ پرواز در مسیرهای تهران، مشهد و نجف انجام می‌شود. یگانه ادامه داد: روزانه ۲ پرواز در مسیر ایلام - نجف، هر هفته 5 پرواز در مسیر ایلام - مشهد و مابقی پروازها به صورت روزانه در مسیر ایلام - تهران صورت می‌گیرد. کاپیتان پرواز ایلام - مشهد نیز گفت: جابه‌جایی مسافران شرکت هواپیمایی زاگرس در این مسیر با هواپیمای بویینگ MD82 با ظرفیت ۱۶۰ نفر انجام می‌شود. «بهمن زمردیان» بیان کرد: این هواپیما از لحاظ قطعات و شرایط فنی تمام استانداردهای روز دنیا را دارد و در صورت تقاضا برای دیگر مقاصد هوایی، امکان افزایش پروازها در استان ایلام وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید