• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82767
+
-

حضور پررنگ بخش خصوصی در طرح‌های بوم‌گردی رودسر

 فرماندار رودسر حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در حوزه طرح‌های بوم‌گردی این شهرستان را پررنگ برشمرد و گفت: بخش خصوصی بدون دریافت تسهیلات از بانک‌ها توانست بیش از ۶۰ درصد طرح‌های بوم‌گردی استان را در این شهرستان اجرا کند. به گزارش ایرنا «حسین اسمعیل‌پور» در نشست کارگروه اشتغال رودسر اظهار کرد: با توجه به مشارکت و ورود جدی بخش خصوصی در این زمینه، نیاز است که سازمان‌های ذی‌ربط و بانک‌های عامل تلاش و جدیت بیشتری برای حمایت از آنان داشته باشند.

وی با بیان این‌که باید موانع اعطای تسهیلات به متقاضیان توسط بانک‌ها برداشته شود، ادامه داد: بانک‌های عامل در تسهیل فرایند ارائه تسهیلات و رفع موانع تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند و شرایط را برای فعالیت اقتصادی تسهیل کنند.نماینده عالی دولت در رودسر تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز با همکاری بانک‌های عامل تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی به‌کار بگیرند.

 اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف بانک‌های عامل در این زمینه به مردم از ضرورت‌هاست. لازم است بانک‌های عامل عملکرد سالانه خود را به اطلاع مردم برسانند. بی‌تردید این اطلاع‌رسانی می‌تواند میزان اعتماد عمومی مردم را نسبت به عملکرد بانک‌های عامل ارتقا ببخشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید