• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82756
+
-

راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی

راه‌اندازی و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی از برنامه‌های مهم و اولویتی وزارت ورزش و جوانان برای گسترش ورزش در سطح روستاهاست. 

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بر احداث خانه‌های ورزش روستایی در سطح روستاهای استان با همکاری و پیگیری دهیاران، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها تاکید کرد. 

«محمودرضا امیاری» افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از 26 مهر تا دوم آبان، طرح‌ها و پروژه‌های مختلف ورزشی در شهرها و روستاهای استان آماده بهره‌برداری است که می‌توان به بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی، چمن مصنوعی محله‌ای کوچک و چمن بزرگ اشاره کرد. 

وی گفت: فرهنگ‌سازی ورزش و جلب مشارکت مردم برای حضور و همراهی در برنامه‌های ورزشی از مسائل مهم و اهداف اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان است که هر ساله در هفته تربیت بدنی و ورزش به آن پرداخته می‌شود.

جایگاه ۲۱ هرمزگان در دومین المپیاد استعدادهای برتر 

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با تبریک موفقیت‌های کسب‌شده توسط ورزشکاران استان در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: کاروان ورزشی هرمزگان در این المپیاد ۳۸ مدال در رشته‌های مختلف کسب کند و در جایگاه ۲۱ بایستد. 

امیاری افزود: کاروان اعزامی هرمزگان متشکل از ۸۷۵ ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب ۹۶ تیم ورزشی در ۲ بخش پسران و دختران در دومین المپیاد شرکت کردند. 

وی بیان کرد: نگاه ارزشمند استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس و مجموعه مدیران ارشد استان به ورزش، موجب شد امروز ورزش و جوانان هرمزگان در جایگاه خوبی قرار گیرد. 

وی یادآور شد: رؤسای هیات‌های ورزشی برای توسعه ورزش استان با فدراسیون‌ها بیش از پیش ارتباط و تعامل برقرار کنند و میزبانی متعدد رشته‌های مختلف ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی را پذیرا باشند. 

امیاری در خصوص آمادگی ورزشکاران برای شرکت در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور گفت: از هم‌اکنون باید با برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور پررنگ‌تر و تاثیرگذار در سومین دوره المپیاد را در شهرستان‌های استان در سال آینده داشته باشید تا جایگاه خوبی را نسبت به دومین دوره کسب کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید