• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82713
+
-

اجرای پروژه خط انتقال فاضلاب جنوبی رشت

شهردار رشت و رئیس شورای این شهر با مدیرعامل آبفای گیلان در راستای هماهنگی و تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب شهری دیدار کردند. به گزارش دیارمیرزا، در این دیدار مقرر شد تا پروژه خط انتقال فاضلاب جنوبی رشت از درآمد حاصل از تبصره ۳ اجرا شود. همچنین مدیرعامل آبفای گیلان بر لزوم همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌ها برای ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب تاکید کرد. 

مدیرعامل آبفای گیلان هدف از اجرای این پروژه را پاک‌سازی و انتقال فاضلاب‌های ورودی به رودخانه گوهررود، از محل شهرک فومن‌شیمی تا ورودی مسکن مهر رشت در پل تالشان اعلام کرد و افزود: این پروژه به زودی آغاز می‌شود و با مبلغ اولیه ۱۲۵ میلیارد ریال از محل درآمدهای حاصل از تبصره ۳ رشت تامین اعتبار شده است.«سیدمحسن حسینی» یادآور شد: در فاز اول، تمامی لوله‌های پروژه از محل اعتبارات عمرانی خریداری شد و پیمانکار پروژه نیز در حال تجهیز کارگاه است.

«ناصر حاج‌محمدی» شهردار رشت هم با اشاره به ضرورت اجرای پروژه‌ ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود در جهت حفظ محیط ‌زیست و سلامت شهروندان بر تعامل و همیاری دستگاه‌های اجرایی برای پیشرفت این پروژه حیاتی تاکید کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید