• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82371
+
-

اعزام ۹۸ موکب از قم به عراق

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم از اعزام ۹۸ موکب از این استان به عراق خبر داد و گفت: ۲۰۰ مبلّغ دینی در زمینه مسائل فرهنگی در موکب‌ها فعالیت خواهند داشت. 

به گزارش مهر،«مهدی قربان‌کرم» با بیان این‌که سال گذشته بیش از ۱۲۱ هزار زائر اربعین در قم اسکان یافتند، افزود: پیش‌بینی می‌شود که در اربعین امسال ورود زائران به‌ویژه زائران پاکستانی افزایش 3 برابری داشته باشد. 
وی با بیان این‌که امسال بیش از ۲ هزار خادم برای خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران اربعین ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: سال گذشته زائرانی از پاکستان، عراق، ترکیه، افغانستان، هند و آذربایجان برای حضور در پیاده‌روی اربعین از قم عبور کردند و در قم به خوبی از آنها استقبال شد. 

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم با تأکید بر این‌که امسال با حجم بسیاری از زائران اربعین مواجهیم، ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی استان در میزبانی از زائران همکاری خوبی با این ستاد داشته‌اند. 

قربان‌کرم یادآور شد: از ۶ ماه پیش جلساتی برای برنامه‌‌ریزی در زمینه اسکان، خدمات و پذیرایی از زائران با استانداری و دیگر دستگاه‌ها برگزار شده است تا بتوانیم با برنامه‌‌ریزی دقیق خدمات مطلوبی را به زائران ارائه دهیم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید