• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82347
+
-

ابلاغ اعتبار برای پرداخت حقوق کارگران هپکو

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:  ١٥ میلیارد تومان  برای پرداخت حقوق معوق کارگران تخصیص یافته  است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ اعتبار ١٥ میلیارد تومانی برای پرداخت حقوق کارگران هپکو خبر داد.
«حاتم شاکرمی» در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت پرداخت حقوق کارگران هپکو اظهار کرد: کل اعتبار ٥٠ میلیار تومانی برای تامین سرمایه در گردش و آغاز فعالیت این شرکت، از سوی یکی از بانک‌های کشور تامین شده است.

وی افزود: از کل اعتبار تامین شده، ١٥ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق معوق کارگران تخصیص یافته که این میزان از منابع، به شعب بانکی در استان مرکزی برای اجرا ابلاغ شده است. 

شاکرمی گفت: با توجه به ابلاغ منابع پرداخت حقوق کارگران هپکو، تا پایان این هفته مطالبات معوق کارگران این شرکت پرداخت خواهد شد. 


انجام اقدامات اولیه برای دریافت تسهیلات

رئیس شعب بانک ملی استان مرکزی هم از اختصاص 15 میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی بانک ملی استان برای پرداخت حقوق کارگران هپکو خبر داد.
«احمد ملکی‌راد» بیان کرد: برای پرداخت حقوق معوق کارگران هپکو، تسهیلاتی از منابع داخلی بانک ملی استان در نظر گرفته شد که مدیران شرکت برای دریافت این تسهیلات اقدامات اولیه را انجام داده‌اند.

وی افزود: رقم این تسهیلات که فقط برای پرداخت حقوق در نظر گرفته شده، برابر با 15 میلیارد تومان است. تاکنون اقداماتی انجام شده است و با تکمیل پرونده و ارائه تضامین به سرعت قرارداد بابت تسهیلات منعقد و پرداخت می‌شود.
ملکی‌راد اظهار کرد: مدیران شرکت درصدد تکمیل پرونده هستند و در صورتی که کارها انجام شود، طی چند روز آینده با اعطای تسهیلات، معوقات کارگران پرداخت خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید