• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82311
+
-

استقرار 500 نیروی شهرداری شیراز در مرز شلمچه

شهری
استقرار 500 نیروی شهرداری شیراز در مرز شلمچه

شهردار شیراز اعلام کرد که بیش از 500 نفر توسط این مجموعه با هدف خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به خوزستان اعزام و در موکب احمد بن موسی(ع) منطقه شلمچه مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، «حیدر اسکندرپور» در حاشیه آیین بدرقه کاروان احمد بن موسی(ع) گفت: ترکیب نیروها و امکانات موکب احمد بن موسی(ع) از حوزه‌های مختلف شهرداری است و پذیرایی از زوار در مرز شلمچه با همکاری خیرین انجام می‌شود. وی با یادآوری این‌که نیروهای اعزامی داوطلب حضور در موکب احمد بن موسی(ع) هستند گفت: این افراد نمایندگان مردم شیراز هستند و پذیرایی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی را عهده‌دار خواهند بود. 

شهردار شیراز گفت: تدارک وعده‌های غذایی، جابه‌جایی زوار با استفاده از 60 دستگاه اتوبوس، استقرار نانوایی سیار 24ساعته، نظافت محدوده شلمچه تا مرز توسط 200 نفر از نیروهای حوزه پسماند و پاکبانان، استقرار تیم آتش‌نشانی و یگان کامل موتوری برای تامین ماشین‌آلات مورد نیاز در مرز شلمچه از خدمات این موکب است.

اسکندرپور خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده وزارت کشور تامین اعتبار ناوگان اتوبوسرانی مستقر در موکب احمد بن موسی(ع) را بر عهده گرفته و نیازی نیست که از بودجه شهرداری در این زمینه هزینه‌ای پرداخت شود. وی اکران فیلم، برگزاری مسابقه عکس و برپایی نمایشگاه عکس و کتاب را از اقدامات فرهنگی موکب احمد بن موسی(ع) عنوان و اضافه کرد: به منظور انعکاس و شناساندن شهر شیراز به زوار به‌ویژه زوار خارجی، بخشی از نمایشگاه عکس و کتاب را با محوریت شیراز برپا می‌کنیم.

شهردار شیراز با تاکید بر این‌که اعزام نیروهای شهرداری به موکب احمد بن موسی(ع) خللی در خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نمی‌کند افزود: طی مدت برپایی این موکب، خدمات‌رسانی شهرداری در محدوده شهر شیراز دچار کاستی نمی‌شود. 

اسکندرپور گفت: هم‌اکنون قریب به هزار اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی شیراز مشغول فعالیت هستند که به صورت معمول بخشی از این اتوبوس‌ها برای مواقع اضطراری در حالت آماده‌باش هستند. همچنین، در شهرداری شیراز حدود 3 هزار پاکبان مشغول فعالیت هستند که فقط 200 نفر از آنها به موکب اعزام می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید