• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81694
+
-

قوی‌ترین مرد پارالمپیک؛ ستاره کمپین نمایشی توکیو

سیامند رحمان به عنوان پنجمین و آخرین ستاره برنامه ترویج بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ معرفی شد

خبر ورزشی
قوی‌ترین مرد پارالمپیک؛ ستاره کمپین نمایشی توکیو

ملی‌پوش اشنویه‌ای و پرافتخار پاراوزنه‌برداری ایران به‌عنوان یکی از 5 ستاره کمپین معرفی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو معرفی شد. به گزارش خبرآنلاین، اینساید دِگیمز (وب‌سایت خبری، تحلیلی ورزش‌های جهان) در یادداشتی «سیامند رحمان»، قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان، را به عنوان پنجمین و آخرین ستاره برنامه ترویج بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو معرفی کرد و نوشت: این پاراوزنه‌بردار ایرانی قرار است سومین مدال طلای پارالمپیک را در توکیو کسب کند. 

این آخرین سری از برنامه معرفی ورزشکاران و ستارگان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. رحمان که رکورد جهان را در اختیار دارد در این باره اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این برنامه حضور دارم. فقط یک سال تا شروع بازی‌ها مانده است و هرچه به آن نزدیک‌تر می‌شویم میزان هیجانم بیشتر می‌شود. نمی‌توانم تا توکیو صبر کنم. در توکیو همه چیز بین من، وزنه و رکوردم قرار دارد و من همه مرزها را جابه‌جا خواهم کرد. 

رحمان در حالی به عنوان پنجمین ستاره این کمپین معرفی شده که این رقابت‌های نمایشی امروز برگزار خواهد شد. گفتنی است رقابت‌های پاراوزنه‌برداری پارالمپیک نمایشی ۲۰۲۰ در سالن بین‌المللی توکیو برگزار می‌شود و این بخشی از برنامه «آماده برای توکیو» است. در این برنامه ۶۴ شرکت‌کننده (۴۳ آقا و ۲۱ خانم) از ۱۴ کشور حضور دارند و در مسابقات تستی شرکت می‌کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید